Agencja Solski BM została wyróżniona Diamentem Forbesa – znalazła się w prestiżowym gronie ponad 2 tysięcy zarejestrowanych w Polsce firm o najwyższym wzroście wartości w latach 2013-2015.

Wyniki rankingu „Diamenty Forbesa”, opublikowanego w ub. tygodniu wraz z lutowym wydaniem czasopisma, opracowuje redakcja na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm. Wśród kluczowych kryteriów znalazły się wyniki finansowe, wartość majątku, historia płatnicza oraz brak negatywnych zdarzeń prawnych. Do sporządzenia wyceny posłużyły dane uwzględniające m.in. poziom sprzedaży, zysk netto, wartość majątku trwałego, należności oraz nakłady na inwestycje. Informacje zostały zebrane przez wywiadownię gospodarczą Bisnode Polska i zweryfikowane przez redakcję, m.in. w Krajowym Rejestrze Długów.

Solski BM został wyróżniony Diamentem Forbesa w kategorii przedsiębiorstw o przychodach od 5 do 50 mln złotych – na 27. miejscu w woj. mazowieckim i 102. w skali całego kraju (http://diamenty.forbes.pl/diamenty-forbesa-2017-laureaci-woj-mazowieckie,artykuly,210415,1,1.html).

Forbes wyliczył wzrost wartości Solski BM w latach 2013-2015 na 73,77%.

„Ogromnie cieszę się z tego wyróżnienia, tym bardziej, że jest to prawdopodobnie pierwszy w historii Diament Forbesa dla agencji PR – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy.- Gdy osiem lat temu startowałem od zera i to w momencie, gdy rozpoczynał się ogólnoświatowy kryzys ekonomiczny, nawet nie śmiałem przypuszczać, że kiedyś znajdziemy się w tak prestiżowym gronie. To zasługa całego naszego zespołu, jego pracy, zaangażowania, a także niezmiennego zaufania i życzliwości naszych klientów. Chciałbym im za to jak najserdeczniej podziękować.”

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj