Warszawa, 1 kwietnia 2010 – Burson-Marsteller, wiodąca globalna firma public relations i komunikacji, ogłosiła dzisiaj, że objęła 30% udział w kapitale Solski Burson-Marsteller Sp. z o.o., jej stowarzyszonego partnera w Polsce od roku 2008. Pierwotna umowa stowarzyszeniowa, którą Burson-Marsteller i Solski PR zawarły w kwietniu 2008 roku, oznaczała powrót Bursona-Marstellera na rynek polski po siedmioletniej nieobecności. Od tego czasu, zespół Solski Burson-Marsteller szybko wzrósł do 18 konsultantów i osiągnął sukces pozyskując wielu renomowanych klientów.

“Decyzja Bursona-Marstellera o objęciu tego udziału biznesowego podkreśla wagę rynku polskiego i znaczące szanse na rozwój, jakie on oferuje. Krok ten demonstruje także nasze zaangażowanie na rzecz strategicznych rynków Europy Środkowej i Wschodniej” – powiedział Mark Penn, ogólnoświatowy dyrektor zarządzający Bursona-Marstellera.

“Jestem bardzo dumny z tego, że współpraca między firmami Burson-Marsteller i Solski Burson-Marsteller będzie teraz kontynuowana na nowym, wyższym poziomie” – powiedział Ryszard Solski, prezes zarządu Solski Burson-Marsteller. “Ogromnie cieszę się z tego, że w ramach Bursona-Marstellera będę mógł nadal oferować naszym klientom na rynku polskim oparte na dowodach doradztwo strategiczne i w zakresie zintegrowanej komunikacji. Dzięki temu poszerzy się nasza oferta i możliwości obsługi zarówno klientów lokalnych, jak i międzynarodowych klientów Bursona-Marstellera”.

Solski Burson-Marsteller oferuje na rynku polskim pełen zakres usług komunikacyjnych. Wśród jego klientów jest wiele znaczących firm i marek polskich i międzynarodowych oraz organizacji pozarządowych i urzędów państwowych. Solski Burson-Marsteller został uznany przez środowisko za jedną z najbardziej podziwianych firm PR w Polsce i zdobył wiele nagród branżowych.

“W ciągu minionych dwóch lat Solski Burson-Marsteller osiągnął niebywały sukces. Ogromnie cieszymy się z tego, że możemy budować na istniejącym partnerstwie z zespołem Solski Burson-Marsteller kierowanym przez Ryszarda Solskiego, jednego z najbardziej poważanych profesjonalistów PR w Polsce. Pod kierownictwem Ryszarda, Solski Burson-Marsteller osiągnął w 2009 roku 150% wzrost przychodów, zbudował od zera godny pozazdroszczenia portfel klientów i w pełni zintegrował się z naszą ogólnoświatową siecią” – powiedział Jeremy Galbraith, dyrektor zarządzający Bursona-Marstellera na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj