Burson-Marsteller, czołowa międzynarodowa firma specjalizująca się w komunikacji strategicznej i public relations, poinformowała dziś, że Kevin Bell został mianowany na stanowisko Globalnego Prezesa ze skutkiem natychmiastowym. Od rozpoczęcia pracy w londyńskim oddziale Burson-Marsteller w 2014 roku Bell był Przewodniczącym Globalnej Praktyki Public Affairs. W nowej roli Bell będzie bezpośrednio podlegał Donowi Baerowi, Globalnemu Przewodniczącemu i Dyrektorowi Generalnemu firmy Burson-Marsteller. Wspólnie z Baerem i innymi dyrektorami wysokiego szczebla będzie zarządzał działalnością we wszystkich regionach i grupach praktyk, aby stymulować rozwój w skali całej firmy. Będzie to obejmować dalsze rozbudowywanie usług komunikacji strategicznej dla klientów, a także rozwijanie zintegrowanej, specjalistycznej wiedzy w zakresie komunikacji. Bell będzie pracował w międzynarodowej centrali firmy w Nowym Jorku.

„Kevin Bell to światowej klasy specjalista komunikacyjny obdarzony wnikliwością i dużymi zdolnościami przywódczymi, które pomogą firmie osiągnąć jeszcze większą doskonałość i przyspieszyć wzrost – powiedział Baer. – Jego klienci i koledzy wiedzą, że jest zaufanym doradcą, rozważnym opiekunem talentów i wyjątkowo skutecznym menedżerem, który wykorzysta wszystkie swoje umiejętności, aby zapewnić nam dalsze sukcesy w szybko zmieniającym się sektorze komunikacyjnym”.

W ciągu minionych 25 lat Bell doradzał klientom z wielu branż we wszystkich regionach świata i wspierał niektóre z czołowych światowych firm, takich jak Aviva, BG, Procter & Gamble i Tata Consultancy Services. Był również doradcą kilku wysokich rangą polityków Partii Konserwatywnej w Wielkiej Brytanii – niektórzy z nich są obecnie ministrami rządu – i konsultantem wielu szefów resortów oraz parlamentarzystów w Europie, Północnej Afryce i Azji. Zanim dołączył do firmy Burson-Marsteller, był Przewodniczącym Zarządu firmy konsultingowej Maitland Political, gdzie prowadził Praktykę Public Affairs i pracował na rzecz takich klientów, jak Grupa Fleurette, NATS oraz Spire Healthcare. Wcześniej pełnił funkcję Regionalnego Prezesa na Wielką Brytanię, Afrykę i Bliski Wschód w firmie FleishmanHillard, gdzie wspierał takich klientów, jak British Airways i Scottish Power. Zarządzał globalną kampanią inwestycyjną rządu Egiptu i doradzał Departamentowi Rozwoju Gospodarczego w Abu Dhabi. Bell jest członkiem zarządu Institute of Economic Affairs. Otrzymał liczne nagrody PRWeek Awards i tytuł Outstanding Contributor w konkursie Public Affairs News Awards w 2011 roku.

„Jestem podekscytowany perspektywą pogłębienia współpracy z Donem i innymi pracownikami Burson-Marsteller, która pomoże wzmocnić czołową pozycję firmy w dziedzinie obsługi klienta, innowacyjności i rozwoju talentów – powiedział Bell. – Wspólnie będziemy stymulować rozwój Burson-Marsteller jako lidera w łączeniu strategicznego doradztwa światowej klasy z nowoczesną, kreatywną, zintegrowaną komunikacją, aby rozwiązywać najważniejsze problemy komunikacyjne naszych klientów. Od 63 lat należymy do grona najlepszych firm public relations na świecie, a fundamentem tego niezwykłego sukcesu jest zatrudnianie jednych z najbystrzejszych ludzi w branży. Będę dbał o bieżący rozwój naszych talentów, najważniejszego kapitału, jaki możemy zaoferować klientom”.

# # #

O Burson-Marsteller
Burson-Marsteller (rok założenia 1953) to wiodąca światowa firma z obszaru komunikacji i public relations. Zapewnia klientom strategiczne podejście i realizację działań w pełnym zakresie public relations, public affairs, zarządzania wizerunkiem, komunikacją kryzysową, reklamą i strategiami online. Światowa sieć firmy składa się z 73 biur własnych i 85 afiliowanych, łącznie działających w 110 krajach na sześciu kontynentach. Burson-Marsteller jest częścią grupy Young&Rubicam należącej do WPP (NASDAQ: WPPGY), światowego lidera w usługach komunikacyjnych. Więcej informacji: www.burson-marsteller.com.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj