Z początkiem października agencja Solski Burson-Marsteller rozpoczęła działania PR dla marki Burger King, a zespół wzrósł do 12 osób.
Obsługę marki Burger King zleciła agencji firma AmRest. Wcześniej AmRest podjęła z agencją współpracę w zakresie działań PR dla marek Pizza Hut i KFC.
Do zespołu Solski Burson-Marsteller dołączyły także dwie doświadczone konsultantki, Agata Grzeszkiewicz i Anna Marciniak. Tym samym zespół wzrósł do 12 osób, z czego 8 osób na stanowiskach seniorskich.
Agata Grzeszkiewicz, Senior Account Manager, posiada 10-letnie doświadczenie w public relations. Przez 7 lat pracowała w agencji Sigma International, najpierw jako Account Manager, a następnie Senior Account Manager. Prowadziła działania dla takich klientów agencji jak A.T. Kearney, AXA Ubezpieczenia, The Boston Consulting Group, Fiserv, Randstad i Procter & Gamble. W 2007 r. pracowała także jako samodzielna konsultantka PR, prowadząc działania m. in. dla takich klientów jak Azimutus Associates i Business Advisors. Początki jej kariery zawodowej wiążą się z Texaco Poland, gdzie przez 2 lata pracowała jako specjalistka public relations.
Anna Marciniak, Senior Account Manager, ma 6-letnie doświadczenie w PR i marketingu. Przez ostatnie 3 lata pracowała jako specjalistka do spraw marketingu w amerykańskich firmach z branży dóbr luksusowych w Nowym Jorku, Gabriel & Co i Overnight, Inc. Wcześniej, przez dwa lata, była zatrudniona w agencjach PR Compress i Newsline Communications, prowadząc działania dla takich firm jak IBM, Polcard SA, Scala Business Solutions i GTech Holding Corporation. Wcześniej, w latach 2000-2003, pracowała w dziale PR polskiego oddziału firmy SAP.
09 maja 2024
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023