Zespół wzrósł do 12 osób

Z początkiem października agencja Solski Burson-Marsteller rozpoczęła działania PR dla marki Burger King, a zespół wzrósł do 12 osób.

Obsługę marki Burger King zleciła agencji firma AmRest. Wcześniej AmRest podjęła z agencją współpracę w zakresie działań PR dla marek Pizza Hut i KFC.

Do zespołu Solski Burson-Marsteller dołączyły także dwie doświadczone konsultantki, Agata Grzeszkiewicz i Anna Marciniak. Tym samym zespół wzrósł do 12 osób, z czego 8 osób na stanowiskach seniorskich.

Agata Grzeszkiewicz, Senior Account Manager, posiada 10-letnie doświadczenie w public relations. Przez 7 lat pracowała w agencji Sigma International, najpierw jako Account Manager, a następnie Senior Account Manager. Prowadziła działania dla takich klientów agencji jak A.T. Kearney, AXA Ubezpieczenia, The Boston Consulting Group, Fiserv, Randstad i Procter & Gamble. W 2007 r. pracowała także jako samodzielna konsultantka PR, prowadząc działania m. in. dla takich klientów jak Azimutus Associates i Business Advisors. Początki jej kariery zawodowej wiążą się z Texaco Poland, gdzie przez 2 lata pracowała jako specjalistka public relations.

Anna Marciniak, Senior Account Manager, ma 6-letnie doświadczenie w PR i marketingu. Przez ostatnie 3 lata pracowała jako specjalistka do spraw marketingu w amerykańskich firmach z branży dóbr luksusowych w Nowym Jorku, Gabriel & Co i Overnight, Inc. Wcześniej, przez dwa lata, była zatrudniona w agencjach PR Compress i Newsline Communications, prowadząc działania dla takich firm jak IBM, Polcard SA, Scala Business Solutions i GTech Holding Corporation. Wcześniej, w latach 2000-2003, pracowała w dziale PR polskiego oddziału firmy SAP.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj