W tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, kampania „Cyfrowe Rewolucje” została uznana za jedną z trzech najlepszych w najbardziej obleganej kategorii „Covid-19 PR response” i została nagrodzona Brązowym Spinaczem 2021. Projekt zrealizowany został wspólnie przez mBank, agencję Solski Communications oraz Cube Group.

Cyfrowe Rewolucje to kampania społeczna, która pomaga firmom rozwinąć działalność w sieci. Wystartowała w czerwcu 2020 r. w reakcji na pandemię – kiedy większość sklepów borykała się z lockdownem i dramatycznym spadkiem sprzedaży stacjonarnej. Jako pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce, mBank postanowił pomóc firmom w tej trudnej sytuacji i wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie stać się ich przewodnikiem po świecie e-commerce.

Kampania objęła stworzenie edukacyjnej platformy cyfrowerewolucje.pl z ponad 30 tekstami content marketingowymi składającymi się na kurs skutecznej e-sprzedaży, kilkanaście inspirujących case studies firm, które odniosły sukces w internecie, a także siedem tematycznych webinarów prowadzonych przez ekspertów. Głównym punktem kampanii były dwa konkursy dla przedsiębiorców, w których nagrodami były pakiety specjalistycznych usług dla e-commerce o łącznej wartości 300 tys. zł, a także promocja w mediach i opieka mentora biznesu. Całość działań dopełniła szeroka kampania promocyjna.

Za realizację projektu z ramienia Solski Communications odpowiedzialne były Monika Leszczyńska-Seweryn i Aleksandra Gołda.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

14 listopada 2022

Solski Communications wysoko w rankingu agencji PR magazynu PRESS

czytaj

20 września 2022

Solski Communications ponownie z wyróżnieniem Media i Marketing Polska

czytaj

29 czerwca 2022

ServiceNow wybiera Solski Communications

czytaj

13 czerwca 2022

Solski Communications dla Red Hat

czytaj

24 lutego 2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

13 lipca 2022

Prywatność i bezpieczeństwo w social media – ...

„Prywatność i bezpieczeństwo w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez członków Grupy Roboczej Social Media w IAB Polska. Eksperci skupili się tym razem na przekazaniu wiedzy dotyczącej prywatności...
czytaj

20 czerwca 2022

CSR w social media – nowy poradnik ...

„CSR w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał prezentuje narzędzia wspierające działania CSR w social mediach, a także regulacje prawne, w...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj