W tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, kampania „Cyfrowe Rewolucje” została uznana za jedną z trzech najlepszych w najbardziej obleganej kategorii „Covid-19 PR response” i została nagrodzona Brązowym Spinaczem 2021. Projekt zrealizowany został wspólnie przez mBank, agencję Solski Communications oraz Cube Group.

Cyfrowe Rewolucje to kampania społeczna, która pomaga firmom rozwinąć działalność w sieci. Wystartowała w czerwcu 2020 r. w reakcji na pandemię – kiedy większość sklepów borykała się z lockdownem i dramatycznym spadkiem sprzedaży stacjonarnej. Jako pierwszy w pełni internetowy bank w Polsce, mBank postanowił pomóc firmom w tej trudnej sytuacji i wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie stać się ich przewodnikiem po świecie e-commerce.

Kampania objęła stworzenie edukacyjnej platformy cyfrowerewolucje.pl z ponad 30 tekstami content marketingowymi składającymi się na kurs skutecznej e-sprzedaży, kilkanaście inspirujących case studies firm, które odniosły sukces w internecie, a także siedem tematycznych webinarów prowadzonych przez ekspertów. Głównym punktem kampanii były dwa konkursy dla przedsiębiorców, w których nagrodami były pakiety specjalistycznych usług dla e-commerce o łącznej wartości 300 tys. zł, a także promocja w mediach i opieka mentora biznesu. Całość działań dopełniła szeroka kampania promocyjna.

Za realizację projektu z ramienia Solski Communications odpowiedzialne były Monika Leszczyńska-Seweryn i Aleksandra Gołda.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj