„Branże regulowane w social media” to najnowszy poradnik przygotowany wspólnie przez Grupę Roboczą Social Media oraz Grupę Roboczą Prawo w  IAB Polska. Na prawie 140 stronach znalazły się porady regulaminowe i prawne dotyczące branż, które w mediach społecznościowych podlegają szczególnym ograniczeniom, np. alkoholowej, erotycznej, farmaceutycznej, ubezpieczeniowej czy zbrojeniowej. Materiał opiera się na analizach eksperckich oraz wypowiedziach prawników i marketerów. Zawiera też łatwe do interpretacji tabele wskazujące na działania możliwe do prowadzenia w poszczególnych serwisach. Za rozdział poświęcony branży zbrojeniowej oraz podsumowanie odpowiedzialny był Adam Kaliszewski, Senior Manager, Head of Digital Practice w Solski Communications.

Publikację „Branże regulowane w social media” można pobrać bezpłatnie ze strony https://www.iab.org.pl/aktualnosci/pobierz-najnowsza-publikacje-iab-polska-branze-regulowane-w-social-media.