BLStream powierzyła agencji Solski Burson-Marsteller regularną obsługę PR w Polsce. Współpracą z BLStream zajmuje się zespół Technology Practice.

BLStream jest międzynarodowej klasy dostawcą rozwiązań mobilnych i integratorem systemów. Firma działa jako długoterminowy i strategiczny partner dla swoich klientów – producentów telefonów komórkowych, operatorów telekomunikacyjnych, przedsiębiorstw, producentów oprogramowania oraz dostawców usług – oferując nowatorskie produkty i rozwiązania.

Założony w 1999 roku w Helsinkach, w Finlandii, BLStream jest spółką holdingu będącą właścicielem BLStream Sp. z o.o., głównego oddziału operacyjnego i grupy, który zatrudnia obecnie ponad 200 najlepszych profesjonalistów z dziedziny IT, legitymujących się tytułami doktorskimi lub certyfikatami potwierdzającymi dodatkowe kwalifikacje. Firma posiada centralę w Szczecinie oraz biura w Warszawie, Wrocławiu, Bydgoszczy i Lwowie, obsługujące kluczowych klientów ze Stanów Zjednoczonych, Europy, Środkowego Wschodu i Azji.

Na liście klientów firmy BLStream są m.in takie firmy jak Motorola Good Technology Group, PacketVideo, Hewlett Packard, Polska Telefonia Cyfrowa, Play, Era, BBC, Yahoo! Research, Finantix oraz AXA Polska.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj