Agencja BCW (Burson Cohn & Wolfe), wieloletni międzynarodowy partner Solski Communications, zdobyła prestiżowy tytuł Światowej Agencji Roku (Global Agency of the Year) w najbardziej poważanym dorocznym konkursie Global Sabre Awards. Tytuł ten przypadł BCW po raz drugi w ciągu trzech lat dzięki niezmiennie dobrym wynikom w poszczególnych regionach świata.

W pierwszym pełnym roku po fuzji  firm Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe w lutym 2018 r., potencjał umowy, która stworzyła trzecią co do wielkości agencję public relations na świecie, zaczął przesuwać się z teoretycznego do namacalnego. (….) Niektóre innowacje, które pomogły Cohn & Wolfe w zdobyciu dwóch trofeów Large Agency of the Year w ostatnim dziesięcioleciu, tchnęły nowe życie w poprzednio powściągliwą kulturę Burson-Marsteller i  są obecnie widoczne w całej nowej organizacji  – czytamy w uzasadnieniu organizatorów konkursu.

Burson Cohn & Wolf to jedna z największych światowych sieci public relations i public affairs. Firma, wchodząca w skład koncernu WPP, zatrudnia ponad 4 tys. osób w 42 krajach i współpracuje z agencjami stowarzyszonymi na kolejnych kilkudziesięciu rynkach, m. in. z agencją Solski Communications w Polsce. BCW oferuje klientom zintegrowane usługi komunikacyjne w sektorach: B2B, konsumenckim, korporacyjnym, zarządzaniu kryzysowym, społecznej odpowiedzialności biznesu, healthcare, public affairs i technologicznym.

Konkurs SABRE Awards organizowany jest przez PRovoke Media (dawniej Holmes Report), poważanego wydawcę treści poświęconych światowej branży PR. Jego nagrody i wyróżnienia dla agencji PR za ich osiągnięcia biznesowe i kampanie są uważane za najważniejsze w branży. Solski Communications uzyskała już cztery wyróżnienia w konkursach SABRE i Agency of the Year.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

11 stycznia 2021

Solski Communications dla ZEN

czytaj

06 listopada 2020

Solski Communications ponownie z najwyższymi ocenami klientów

czytaj

01 lipca 2020

Solski Communications dla Earth Speakr

czytaj

23 czerwca 2020

Solski Communications dla Ośrodka KARTA

czytaj

07 maja 2020

Solski Communications dla Auchan Retail Polska

czytaj

19 sierpnia 2020

Komentarz Adama Kaliszewskiego w Poradniku Newspoint „Jak ...

Newspoint przygotował praktyczny poradnik o zaletach obecności marki w mediach społecznościowych. „Jak odnosić korzyści z social media?” to zbiór wskazówek i pomysłów na rozwój biznesu dla każdego marketera i...
czytaj

21 lipca 2020

Jak koronawirus zrewolucjonizował dyplomację? – BCW opublikowało ...

W kolejnej edycji raportu „Twiplomacy” agencji Burson-Cohn & Wolfe, zidentyfikowano łącznie 1089 twitterowych kont głów państw, szefów rządów i ministrów spraw zagranicznych, z których 632 zostało zweryfikowanych przez Twittera i posiada niebieski...
czytaj

21 kwietnia 2020

Jak COVID-19 wpłynął na konsumpcję mediów społecznościowych?

Sytuacja, w której się znaleźliśmy sprawiła, że komunikacja marek przesunęła się w znakomitej większości do Internetu. Zupełnie nowe okoliczności wpływają na to, w jaki sposób firmy i organizacje porozumiewają...
czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj