Agencja BCW (Burson Cohn & Wolfe), wieloletni międzynarodowy partner Solski Communications, zdobyła prestiżowy tytuł Światowej Agencji Roku (Global Agency of the Year) w najbardziej poważanym dorocznym konkursie Global Sabre Awards. Tytuł ten przypadł BCW po raz drugi w ciągu trzech lat dzięki niezmiennie dobrym wynikom w poszczególnych regionach świata.

W pierwszym pełnym roku po fuzji  firm Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe w lutym 2018 r., potencjał umowy, która stworzyła trzecią co do wielkości agencję public relations na świecie, zaczął przesuwać się z teoretycznego do namacalnego. (….) Niektóre innowacje, które pomogły Cohn & Wolfe w zdobyciu dwóch trofeów Large Agency of the Year w ostatnim dziesięcioleciu, tchnęły nowe życie w poprzednio powściągliwą kulturę Burson-Marsteller i  są obecnie widoczne w całej nowej organizacji  – czytamy w uzasadnieniu organizatorów konkursu.

Burson Cohn & Wolf to jedna z największych światowych sieci public relations i public affairs. Firma, wchodząca w skład koncernu WPP, zatrudnia ponad 4 tys. osób w 42 krajach i współpracuje z agencjami stowarzyszonymi na kolejnych kilkudziesięciu rynkach, m. in. z agencją Solski Communications w Polsce. BCW oferuje klientom zintegrowane usługi komunikacyjne w sektorach: B2B, konsumenckim, korporacyjnym, zarządzaniu kryzysowym, społecznej odpowiedzialności biznesu, healthcare, public affairs i technologicznym.

Konkurs SABRE Awards organizowany jest przez PRovoke Media (dawniej Holmes Report), poważanego wydawcę treści poświęconych światowej branży PR. Jego nagrody i wyróżnienia dla agencji PR za ich osiągnięcia biznesowe i kampanie są uważane za najważniejsze w branży. Solski Communications uzyskała już cztery wyróżnienia w konkursach SABRE i Agency of the Year.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj