Agencja BCW (Burson Cohn & Wolfe), wieloletni międzynarodowy partner Solski Communications, zdobyła prestiżowy tytuł Światowej Agencji Roku (Global Agency of the Year) w najbardziej poważanym dorocznym konkursie Global Sabre Awards. Tytuł ten przypadł BCW po raz drugi w ciągu trzech lat dzięki niezmiennie dobrym wynikom w poszczególnych regionach świata.
W pierwszym pełnym roku po fuzji firm Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe w lutym 2018 r., potencjał umowy, która stworzyła trzecią co do wielkości agencję public relations na świecie, zaczął przesuwać się z teoretycznego do namacalnego. (….) Niektóre innowacje, które pomogły Cohn & Wolfe w zdobyciu dwóch trofeów Large Agency of the Year w ostatnim dziesięcioleciu, tchnęły nowe życie w poprzednio powściągliwą kulturę Burson-Marsteller i są obecnie widoczne w całej nowej organizacji – czytamy w uzasadnieniu organizatorów konkursu.
Burson Cohn & Wolf to jedna z największych światowych sieci public relations i public affairs. Firma, wchodząca w skład koncernu WPP, zatrudnia ponad 4 tys. osób w 42 krajach i współpracuje z agencjami stowarzyszonymi na kolejnych kilkudziesięciu rynkach, m. in. z agencją Solski Communications w Polsce. BCW oferuje klientom zintegrowane usługi komunikacyjne w sektorach: B2B, konsumenckim, korporacyjnym, zarządzaniu kryzysowym, społecznej odpowiedzialności biznesu, healthcare, public affairs i technologicznym.
Konkurs SABRE Awards organizowany jest przez PRovoke Media (dawniej Holmes Report), poważanego wydawcę treści poświęconych światowej branży PR. Jego nagrody i wyróżnienia dla agencji PR za ich osiągnięcia biznesowe i kampanie są uważane za najważniejsze w branży. Solski Communications uzyskała już cztery wyróżnienia w konkursach SABRE i Agency of the Year.
19 sierpnia 2020
21 lipca 2020
21 kwietnia 2020