Z dniem 1 stycznia 2011 r. Airbus Military mianował nas swoją agencją PR w Polsce. Będziemy zapewniali Airbus Military strategiczne doradztwo komunikacyjne i wspierali klienta w relacjach mediowych.

Airbus Military, z siedzibą w Madrycie, jest jedynym producentem wojskowych i cywilnych samolotów transportowych, który projektuje, sprzedaje i serwisuje pełną gamę samolotów transportowych o udźwigu od 3 do 45 ton. Jako spółka wchodząca w skład koncernu Airbus, Airbus Military jest odpowiedzialny za program samolotu A400M, jak również Wielozadaniowego Samolotu Transportowo-Tankującego (MRTT) A330 oraz kolejnych wojskowych odmian samolotów opartych na konstrukcjach samolotów cywilnych Airbusa. Z uwzględnieniem produkcji mniejszych samolotów C295, CN235 i C212, Airbus Military jest światowym liderem w segmentach rynkowych lekkich i średnich wojskowych samolotów transportowych . Dotychczas Airbus Military sprzedał ponad 1.000 samolotów, z których 650 lata w barwach przeszło 100 operatorów na świecie.

W Polsce Airbus Military jest znaczącym inwestorem. Firma jest właścicielem i zarządza znanym producentem sprzętu lotniczego Airbus Military PZL „Warszawa Okęcie” SA, który m.in. produkuje samoloty szkoleniowe PZL-130-TC-11 Orlik używane w polskim lotnictwie wojskowym. Siły Powietrzne kraju używają także samolotów transportowych C295 produkowanych przez Airbus Military.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

03 lipca 2024

Kampania Mastercard kolejny rok z rzędu podbija Cannes!

czytaj

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj