W sopockiej Państwowej Galerii Sztuki trwa wystawa „m jak młodość”. To pierwsza publiczna odsłona kolekcji mBanku złożonej z prac najciekawszych młodych polskich artystów. Agencja Solski Communications wspiera mBank w komunikacji projektu poprzez działania z zakresu media relations. By przybliżyć odbiorcom dzieła z kolekcji oraz sylwetki ich twórców, w ciągu ostatniego roku konsultanci Agencji przeprowadzili kilkadziesiąt rozmów z artystami na temat ich prac, inspiracji
i motywacji. Na podstawie przeprowadzonych wywiadów powstał obszerny katalog prac towarzyszący sopockiej wystawie.

Najnowsza kolekcja mBanku to niezwykle zróżnicowany zbiór dzieł sztuki nowoczesnej. Znalazły się w niej zarówno prace publicystyczne, komentujące rzeczywistość, jak i bardzo osobiste; humorystyczne, jak i skłaniające do głębszej refleksji; reprezentujące śmiałe malarskie gesty, jak i zamiłowanie do dopracowywania najmniejszych detali.

Kolekcja mBanku, powstała w ramach projektu „m jak malarstwo”, jest pierwszym w Polsce zbiorem, który koncentruje się na malarstwie młodego, dopiero wchodzącego w artystyczną dorosłość pokolenia. Rok temu firma sprzedała swoją dotychczasową kolekcję dzieł sztuki klasycznej, by zainwestować w prace znakomicie zapowiadających się twórców i zaktywizować rynek sztuki współczesnej. W przyszłości kolekcja mBanku ma posłużyć jako pomost dla kolejnego pokolenia twórców, a fundusz „m jak malarstwo” będzie działał na zasadzie wspierającego młodych artystów perpetuum mobile.

Agata Kus „Fryzjerki”

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

27 maja 2024

Kampania „Gdzie Zamieszkać” jako pierwsza w Polsce z nagrodą Black Pencil

czytaj

20 maja 2024

Solski Communications dla marki Alpro

czytaj

09 maja 2024

Solski Communications rozpoczyna współpracę z polskim biurem Lekarzy bez Granic

czytaj

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj