W sopockiej Państwowej Galerii Sztuki trwa wystawa „m jak młodość”. To pierwsza publiczna odsłona kolekcji mBanku złożonej z prac najciekawszych młodych polskich artystów. Agencja Solski Communications wspiera mBank w komunikacji projektu poprzez działania z zakresu media relations. By przybliżyć odbiorcom dzieła z kolekcji oraz sylwetki ich twórców, w ciągu ostatniego roku konsultanci Agencji przeprowadzili kilkadziesiąt rozmów z artystami na temat ich prac, inspiracji
i motywacji. Na podstawie przeprowadzonych wywiadów powstał obszerny katalog prac towarzyszący sopockiej wystawie.

Najnowsza kolekcja mBanku to niezwykle zróżnicowany zbiór dzieł sztuki nowoczesnej. Znalazły się w niej zarówno prace publicystyczne, komentujące rzeczywistość, jak i bardzo osobiste; humorystyczne, jak i skłaniające do głębszej refleksji; reprezentujące śmiałe malarskie gesty, jak i zamiłowanie do dopracowywania najmniejszych detali.

Kolekcja mBanku, powstała w ramach projektu „m jak malarstwo”, jest pierwszym w Polsce zbiorem, który koncentruje się na malarstwie młodego, dopiero wchodzącego w artystyczną dorosłość pokolenia. Rok temu firma sprzedała swoją dotychczasową kolekcję dzieł sztuki klasycznej, by zainwestować w prace znakomicie zapowiadających się twórców i zaktywizować rynek sztuki współczesnej. W przyszłości kolekcja mBanku ma posłużyć jako pomost dla kolejnego pokolenia twórców, a fundusz „m jak malarstwo” będzie działał na zasadzie wspierającego młodych artystów perpetuum mobile.

Agata Kus „Fryzjerki”

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

14 listopada 2022

Solski Communications wysoko w rankingu agencji PR magazynu PRESS

czytaj

20 września 2022

Solski Communications ponownie z wyróżnieniem Media i Marketing Polska

czytaj

29 czerwca 2022

ServiceNow wybiera Solski Communications

czytaj

13 czerwca 2022

Solski Communications dla Red Hat

czytaj

24 lutego 2022

Solski Communications po raz siódmy gra z WOŚP

czytaj

02 września 2022

Home office oczami internautów – Raport Newspoint

Newspoint, przy współudziale zaproszonych partnerów, opracował raport dotyczący pracy zdalnej widzianej z perspektywy internautów – zarówno pracowników, jak i pracodawców.  Raport obejmuje takie zagadnienia jak: jakie są największe problemy pracy zdalnej,...
czytaj

13 lipca 2022

Prywatność i bezpieczeństwo w social media – ...

„Prywatność i bezpieczeństwo w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez członków Grupy Roboczej Social Media w IAB Polska. Eksperci skupili się tym razem na przekazaniu wiedzy dotyczącej prywatności...
czytaj

20 czerwca 2022

CSR w social media – nowy poradnik ...

„CSR w social media” to najnowszy poradnik przygotowany przez Grupę Roboczą Social Media IAB Polska. Materiał prezentuje narzędzia wspierające działania CSR w social mediach, a także regulacje prawne, w...
czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła firmę Raytheon Technologies w organizacji warsztatów dla dziewczynek

czytaj