Jan Stożek i Zofia Kurek zostali mianowani szefami dwóch zespołów Solski Burson-Marsteller, a Joanna Dunin-Kęplicz – zastępcą szefa zespołu.

Jan Stożek, szef zespołu Technology, ma ponad 10-letnie doświadczenie w PR. W latach 1997-2008 pracował w agencji Sigma International, ostatnio jako szef zespołu obsługującego klientów z branży nowoczesnych technologii. Wśród klientów, nad którymi sprawował opiekę komunikacyjną, były m.in. APC, Asus, BLStream, Cisco Systems, IFS, McAfee, Parkridge CE Retail i Zebra Technologies. Przed przejściem do PR przez siedem lat był dziennikarzem i szefem laboratorium Wydawnictwa Lupus wydającego czasopisma komputerowe i informatyczne.

Zofia Kurek, szefowa zespołu Brand PR, ma ponad 5-letnie doświadczenie w PR. Poprzednio pracowała w Sigma International, ostatnio na stanowisku szefowej działu FMCG. Wśród klientów, dla których prowadziła działania komunikacyjne, były Eden Springs, Indesit i Procter & Gamble. Wcześniej pracowała w innych agencjach PR, zajmując się takimi klientami, jak Baker McKenzie, Browar Belgia, McDonald’s, Microsoft Dynamics, Nivea, Roland Berger Consultants czy WizzAir. Przed podjęciem kariery zawodowej w public relations pracowała jako dziennikarka czasopisma „Weranda”, była także copywriterem w agencji Upstairs Young & Rubicam.

Ponadto zastępcą szefa zespołu Technology została Joanna Dunin-Kęplicz. Joanna ma ponad 6-letnie doświadczenie w PR. Przed przejściem do Solski Burson-Marsteller pracowała w agencji Sigma International, prowadząc działania dla takich firm jak Cisco Systems, EMC i Crowley Data Poland. Wcześniej pracowała w agencji East Side Consulting, zajmując się m.in. firmami LG Electronics, Seagate, Adaptec i Borland. Jeszcze wcześniej pracowała w dziale PR firmy Compaq Computer.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj