Anglojęzyczne wydawnictwo Warsaw Business Journal opublikowało swoją doroczną księgę Book of Lists zawierającą rankingi przedsiębiorstw w poszczególnych branżach i sektorach gospodarki. Kolejność firm w rankingach jest zależna od uzyskanych przez nie wyników finansowych w roku 2018.

Obroty w wys. 10,4 mln złotych i przychody ze sprzedaży usług w wys. 9,9 mln zł dały Solski Communications czwarte miejsce w rankingu agencji public relations. To kolejny ranking potwierdzający pozycję Solski Communications w ścisłej czołówce agencji PR.

Ranking Book of Lists pokazał także, że w sprzedaży usług Solski Communications ma bardzo wysoki, 79-procentowy, udział wynagrodzeń za własne usługi, takie jak doradztwo komunikacyjne, public relations i public affairs.

Warsaw Business Journal Logo
Book of Lists logo
Book of Lists 2019

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

02 października 2019

Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów

czytaj

09 września 2019

Dobre wyniki Solski Communications w 2018 r. – ranking czasopisma PRESS

czytaj

08 sierpnia 2019

City Talks wybiera Solski Communications

czytaj

08 lipca 2019

Solski Communications dla Barracuda

czytaj

10 czerwca 2019

mBank powierzył Solski Communications koordynację działań PR na trzech rynkach

czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową ...

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie Nowy Jork, 4 grudnia 2018 – Najczęściej...
czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj

Czerwiec pod znakiem konferencji prasowych Mastercard

czytaj