Solski Communications podjęła się realizacji zwycięskiej koncepcji kampanii wspierającej premierę fotelika samochodowego DUALFIX i-SIZE firmy Britax Römer, mającego możliwość obracania w zakresie 360 stopni. Kampania swym zasięgiem obejmuje pięć rynków europejskich: Francję, Niemcy, Polskę, Szwecję i Wielką Brytanię. Kluczowym elementem koncepcji zaproponowanej przez Solski Communications stało się wykorzystanie technologii wirtualnej rzeczywistości i realizacja filmu VR, pozwalającego na „doświadczenie” podróży samochodem z perspektywy dziecka siedzącego w nowym foteliku. Zabieg ten miał na celu nie tylko podkreślenie w niestandardowy sposób nadzwyczajnych możliwości DUALFIX i-SIZE, ale także propagowanie przewożenia dzieci tyłem do kierunku jazdy, które ciągle jest postrzegane przez rodziców jako mniej komfortowe, mimo, że jest bardziej bezpieczne dla dziecka.

Na rynku polskim kampania zainaugurowana została spotkaniem prasowym dla dziennikarzy i influencerów, które odbyło się w profesjonalnym kinie VR w Centrum Wirtualnej Rozrywki w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, 21 listopada 2017 roku. Zaproszeni goście mieli okazję osobiście zanurzyć się w świat wirtualnej rzeczywistości oraz poznać bliżej nowy produkt.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj