Solski Communications podjęła się realizacji zwycięskiej koncepcji kampanii wspierającej premierę fotelika samochodowego DUALFIX i-SIZE firmy Britax Römer, mającego możliwość obracania w zakresie 360 stopni. Kampania swym zasięgiem obejmuje pięć rynków europejskich: Francję, Niemcy, Polskę, Szwecję i Wielką Brytanię. Kluczowym elementem koncepcji zaproponowanej przez Solski Communications stało się wykorzystanie technologii wirtualnej rzeczywistości i realizacja filmu VR, pozwalającego na „doświadczenie” podróży samochodem z perspektywy dziecka siedzącego w nowym foteliku. Zabieg ten miał na celu nie tylko podkreślenie w niestandardowy sposób nadzwyczajnych możliwości DUALFIX i-SIZE, ale także propagowanie przewożenia dzieci tyłem do kierunku jazdy, które ciągle jest postrzegane przez rodziców jako mniej komfortowe, mimo, że jest bardziej bezpieczne dla dziecka.

Na rynku polskim kampania zainaugurowana została spotkaniem prasowym dla dziennikarzy i influencerów, które odbyło się w profesjonalnym kinie VR w Centrum Wirtualnej Rozrywki w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie, 21 listopada 2017 roku. Zaproszeni goście mieli okazję osobiście zanurzyć się w świat wirtualnej rzeczywistości oraz poznać bliżej nowy produkt.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

10 grudnia 2018

Solski Communications nagrodzony przez Raytheon Company

czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową wśród światowych przywódców

czytaj

03 grudnia 2018

Solski Communications 3. agencją PR w rankingu WBJ

czytaj

19 listopada 2018

Solski Communications wyróżniona w kolejnym rankingu Forbesa

czytaj

13 listopada 2018

Solski Communications dla Pragmatists

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Wielki powrót SMYKA na Kruczą 50

czytaj

Kampania edukacyjna marki Colgate
„Polsko, uśmiechaj się”

czytaj

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach

czytaj