Skuteczna komunikacja – bez względu na to, czy odbywa się za pośrednictwem mediów czy własnej strony WWW – wymaga przestrzegania zasad wypracowanych na bazie doświadczeń pokoleń PR-owców i dziennikarzy. Jak sformułować przekaz, żeby był nośny? W jaki sposób rozmawiać z dziennikarzami, żeby ograniczyć ryzyko manipulacji albo nieporozumienia? Jak mówić i jak się zachowywać, żeby budować swoją wiarygodność, a nie ją podważać? Co robić w sytuacji trudnej lub kryzysowej – kiedy nie dość, że świat wali się na głowę, sami nie zawsze wiemy, co się dokładnie dzieje, a dziennikarze już domagają się odpowiedzi na pytania, na które jeszcze nie ma odpowiedzi? Czy w trudnej sytuacji lepiej postępować zgodnie z kulturą osobistą czy wdawać się w słowne przepychanki z dziennikarzem?

Solski Communications oferuje klientom całą gamę profesjonalnych szkoleń mediowych i kryzysowych – od wykładów ilustrowanych konkretnymi przykładami z Polski i ze świata, poprzez symulacje sytuacji kryzysowych, po indywidualne interaktywne warsztaty dla menedżerów i rzeczników. Szkolenia prowadzimy w języku polskim i angielskim każdorazowo dostosowując je do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klienta oraz wykorzystując najbardziej prawdopodobne w jego branży scenariusze i sytuacje.

Oprócz szkoleń mających na celu przygotowanie klientów do kontaktów z mediami w Polsce, prowadzimy także szkolenia dla przedstawicieli instytucji państwowych i polskich przedsiębiorstw pod kątem relacji z mediami międzynarodowymi. W takich szkoleniach biorą zazwyczaj udział nasi koledzy z Burson-Marsteller.

Pokazujemy klientom, jak skutecznie przygotować produkt dla mediów i jak prowadzić komunikację w mediach społecznościowych. Ćwiczymy postępowanie w najbardziej prawdopodobnych sytuacjach. Wypracowujemy zasady postępowania z mediami i wpajamy zasady kultury medialnej, które pozwalają klientom w profesjonalny i wiarygodny sposób prezentować się za pośrednictwem mediów.