W organizowanym przez Związek Firm Public Relations konkursie Złote Spinacze 2016, „Akademia Roca – Łazienka dostępna” otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Głównej Custom Publishing. Projekt zrealizowany został wspólnie przez Roca Polska, agencję Solski BM i pracownię graficzną Fabric Studio.

Podejmując problematykę organizacji przestrzeni łazienkowej dla seniorów, osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności, a także dzieci, projekt pokazuje, że łatwy dostęp do łazienki stanowi szansę na samodzielność i niezależność. To także ważny element walki z wykluczeniem społecznym osób niepełnosprawnych.

„Akademia Roca – Łazienka Dostępna” to poradnik dotyczący aranżacji i wyposażenia łazienki, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci. Jego głównym założeniem jest przybliżenie tematyki dostępności łazienki w przestrzeni prywatnej i publicznej. Stanowi kompendium wiedzy o dedykowanych tej grupie odbiorców rozwiązaniach łazienkowych, jest również źródłem porad i prostych w zastosowaniu wskazówek, uwzględniających aspekty zarówno praktyczne, jak i estetyczne, często w takich przypadkach pomijane.

Projekt został zrealizowany przez Elżbietę Mańkowską-Tropiło, Zofię Trzcińską, Roca Polska i Fabricstudio!

Organizowany od 2003 r. konkurs Złote Spinacze prezentuje najbardziej kreatywne i rzetelnie wykonane kampanie oraz akcje PR zrealizowane w Polsce. W tegorocznej edycji, Jury nagrodziło projekty w 27 kategoriach. Po raz pierwszy przyznano statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. Wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej Gali, 2 grudnia br., w hotelu Westin w Warszawie.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

16 listopada 2017

Solski Communications sygnatariuszem Karty Różnorodności

czytaj

10 listopada 2017

Solski Communications ponownie z najlepszą dynamiką wzrostu działań PR

czytaj

27 czerwca 2017

Solski Communications czwartą agencją PR w Polsce

czytaj

23 maja 2017

Solski Communications w gronie 5 najlepszych agencji w regionie CEE

czytaj

06 marca 2017

Solski BM zmienia nazwę na Solski Communications

czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

07 grudnia 2016

Media społecznościowe i sporty olimpijskie

Burson-Marsteller, światowy lider w komunikacji strategicznej i public relations, wspólnie z TSE Consulting, agencją specjalizującą się w komunikacji sportowej, opublikowały pierwsze badanie „Media społecznościowe i sporty olimpijskie”, które daje...
czytaj

IV Kongres Różnorodności

czytaj

Spotkanie prasowe Bosch OptiMUM – Twoja PrzeWAGA w kuchni

czytaj

Otwarcie centrum przeładunkowego UPS w Mysłowicach

czytaj