W organizowanym przez Związek Firm Public Relations konkursie Złote Spinacze 2016, „Akademia Roca – Łazienka dostępna” otrzymała Srebrny Spinacz w kategorii Głównej Custom Publishing. Projekt zrealizowany został wspólnie przez Roca Polska, agencję Solski BM i pracownię graficzną Fabric Studio.

Podejmując problematykę organizacji przestrzeni łazienkowej dla seniorów, osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności, a także dzieci, projekt pokazuje, że łatwy dostęp do łazienki stanowi szansę na samodzielność i niezależność. To także ważny element walki z wykluczeniem społecznym osób niepełnosprawnych.

„Akademia Roca – Łazienka Dostępna” to poradnik dotyczący aranżacji i wyposażenia łazienki, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci. Jego głównym założeniem jest przybliżenie tematyki dostępności łazienki w przestrzeni prywatnej i publicznej. Stanowi kompendium wiedzy o dedykowanych tej grupie odbiorców rozwiązaniach łazienkowych, jest również źródłem porad i prostych w zastosowaniu wskazówek, uwzględniających aspekty zarówno praktyczne, jak i estetyczne, często w takich przypadkach pomijane.

Projekt został zrealizowany przez Elżbietę Mańkowską-Tropiło, Zofię Trzcińską, Roca Polska i Fabricstudio!

Organizowany od 2003 r. konkurs Złote Spinacze prezentuje najbardziej kreatywne i rzetelnie wykonane kampanie oraz akcje PR zrealizowane w Polsce. W tegorocznej edycji, Jury nagrodziło projekty w 27 kategoriach. Po raz pierwszy przyznano statuetki w trzech kolorach: złotym, srebrnym i brązowym. Wręczenie nagród odbyło się podczas uroczystej Gali, 2 grudnia br., w hotelu Westin w Warszawie.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

21 maja 2018

Solski Communications dla Avaya

czytaj

16 kwietnia 2018

Solski Communications dla Cubic Global Defense

czytaj

13 kwietnia 2018

FOB wyróżnia dobre praktyki Solski Communications

czytaj

04 kwietnia 2018

Solski Communications dla Fundacji Polska Bezgotówkowa

czytaj

05 marca 2018

Przeprowadziliśmy się!

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach

czytaj

Solski Communications dla Dni Belgijskich 2017

czytaj

Event z okazji 40-tych urodzin SMYKA

czytaj