Światowa wywiadownia gospodarcza Bisnode/Dun & Bradstreet przyznała agencji Solski Communications najwyższą ocenę stabilności firmy i wiarygodności biznesowej za  rok 2018.

Bisnode (www.bisnode.pl) ocenia wiarygodność i stabilność firm na podstawie analizy wskaźników finansowych ostatnich dostępnych sprawozdań finansowych, analizy moralności płatniczej według programu Bisnode International Payment Monitor i największej w Polsce bazy relacyjnych powiązań korporacyjnych i osobowych.

W opracowanym nt. Solski Communications raporcie, uwzględniającym także przeciętne dane dla branży, Bisnode odnotowała bardzo dobre i stabilne wyniki finansowe agencji – w 2018 r. przychody wzrosły o 9,5% przy znaczącym wzroście rentowności, co sprawiło, że wskaźnik EBITDA wyniósł 16,8%.

Ponadto Bisnode odnotowała brak zadłużenia, jakichkolwiek negatywnych zdarzeń płatniczych i prawnych oraz 100-procentowe regulowanie na czas płatności wobec dostawców.

Na tej podstawie Bisnode nadała Solski Communications najwyższy rating kredytowy A1, oceniając jej zdolność kredytową przy zerowym ryzyku do 3 mln złotych i przyznała agencji złoty Certyfikat Wiarygodności Biznesowej.

„Ogromnie się cieszę z oceny Bisnode – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes Agencji – ponieważ wzmacnia ona naszą wiarygodność wobec obecnych i potencjalnych klientów, świadczy o uczciwym i odpowiedzialnym traktowaniu partnerów biznesowych, a naszemu 30-osobowemu zespołowi daje dużą satysfakcję z ich pracy”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

09 września 2019

Dobre wyniki Solski Communications w 2018 r. – ranking czasopisma PRESS

czytaj

08 sierpnia 2019

City Talks wybiera Solski Communications

czytaj

08 lipca 2019

Solski Communications dla Barracuda

czytaj

10 czerwca 2019

mBank powierzył Solski Communications koordynację działań PR na trzech rynkach

czytaj

21 maja 2019

Solski Communications dla IFS

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Czerwiec pod znakiem konferencji prasowych Mastercard

czytaj

Dziennikarze i blogerzy w fabryce lodów Grycan

czytaj

Otwarcie lodziarnio-kawiarni Grycan we Wrocławiu

czytaj