Światowa wywiadownia gospodarcza Bisnode/Dun & Bradstreet przyznała agencji Solski Communications najwyższą ocenę stabilności firmy i wiarygodności biznesowej za  rok 2018.

Bisnode (www.bisnode.pl) ocenia wiarygodność i stabilność firm na podstawie analizy wskaźników finansowych ostatnich dostępnych sprawozdań finansowych, analizy moralności płatniczej według programu Bisnode International Payment Monitor i największej w Polsce bazy relacyjnych powiązań korporacyjnych i osobowych.

W opracowanym nt. Solski Communications raporcie, uwzględniającym także przeciętne dane dla branży, Bisnode odnotowała bardzo dobre i stabilne wyniki finansowe agencji – w 2018 r. przychody wzrosły o 9,5% przy znaczącym wzroście rentowności, co sprawiło, że wskaźnik EBITDA wyniósł 16,8%.

Ponadto Bisnode odnotowała brak zadłużenia, jakichkolwiek negatywnych zdarzeń płatniczych i prawnych oraz 100-procentowe regulowanie na czas płatności wobec dostawców.

Na tej podstawie Bisnode nadała Solski Communications najwyższy rating kredytowy A1, oceniając jej zdolność kredytową przy zerowym ryzyku do 3 mln złotych i przyznała agencji złoty Certyfikat Wiarygodności Biznesowej.

„Ogromnie się cieszę z oceny Bisnode – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes Agencji – ponieważ wzmacnia ona naszą wiarygodność wobec obecnych i potencjalnych klientów, świadczy o uczciwym i odpowiedzialnym traktowaniu partnerów biznesowych, a naszemu 30-osobowemu zespołowi daje dużą satysfakcję z ich pracy”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

06 lutego 2019

Solski Communications dla Nice

czytaj

04 lutego 2019

Solski Communications członkiem IAB

czytaj

10 grudnia 2018

Solski Communications nagrodzony przez Raytheon Company

czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową wśród światowych przywódców

czytaj

03 grudnia 2018

Solski Communications 3. agencją PR w rankingu WBJ

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Wielki powrót SMYKA na Kruczą 50

czytaj

Kampania edukacyjna marki Colgate
„Polsko, uśmiechaj się”

czytaj

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach

czytaj