Agencja PR Solski Communications otrzymała wyróżnienie w rankingu Forbesa – I edycji Forum Firm Rodzinnych 2018.

Ranking uwzględnia te polskie firmy rodzinne, które w ostatnich latach osiągnęły bardzo dobre wyniki i zostały uznane za „najszybciej rosnące i najbardziej efektywne”.

W ciągu trzech ostatnich lat – na niełatwym rynku – agencja urosła o ok. 80% i znajduje się w ścisłej czołówce działających w Polsce agencji PR.

Zdaniem ekspertów cytowanych przez Forbes, w Polsce znaczenie firm rodzinnych stale rośnie, ale jest wciąż niższe niż na bardziej rozwiniętych rynkach. W naszym kraju firmy rodzinne stanowią 36 proc. wszystkich przedsiębiorstw – w krajach rozwiniętych ten odsetek często przekracza 50 procent. Firmy rodzinne odpowiadają za około 18 proc. polskiego PKB.

Eksperci zwracają uwagę na takie zalety firm rodzinnych, jak duża elastyczność działania, szybki i uproszczony proces podejmowania decyzji, długoterminowe i bardziej przedsiębiorcze spojrzenie na biznes, a także większa skłonność do ponoszenia ryzyka. Pod tym względem na głowę biją korporacje, które toną w procesach i procedurach – pisze Forbes.

Solski Communications otrzymała wyróżnienie w kategorii firm z przychodami poniżej 100 mln złotych w woj. mazowieckim. Sporządzając ranking, redakcja Forbesa oparła się na danych dotyczących wyników finansowych, wartości majątku, historii płatniczej i braku negatywnych zdarzeń prawnych. Dane dostarczyła międzynarodowa firma informacji ekonomicznej Bisnode/Dun and Bradstreet i były one weryfikowane m.in. w Krajowym Rejestrze Długów.

„Ogromnie cieszymy się z tego wyróżnienia – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes zarządu agencji – gdyż otrzymaliśmy je za osiągnięcia wyrażone wymiernymi wartościami. Sukces dla nas tym cenniejszy, że osiągnięty w obszarze, w którym od lat się specjalizujemy – komunikacji korporacyjnej, relacji z mediami tradycyjnymi, komunikacji w mediach społecznościowych, komunikacji kryzysowej i public affairs. To efekt pracy całego naszego 30-osobowego zespołu, ale także zaufania i życzliwości naszych klientów. Serdecznie im za to dziękuję”.

Najnowsze wyróżnienie, ogłoszone 15 listopada na gali Forum Firm Rodzinnych w Warszawie, jest kolejną nagrodą dla Solski Communications za powiększanie wartości firmy. Wcześniej agencja otrzymała dwa Diamenty Forbesa – w latach 2016 i 2017 – oraz tytuł Gazeli Biznesu za rok 2017, znalazła się także na liście 10 najszybciej rosnących agencji PR w Europie, tzw. Fast Movers, opublikowanej przez Holmes Report w 2017 r.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

08 sierpnia 2019

City Talks wybiera Solski Communications

czytaj

08 lipca 2019

Solski Communications dla Barracuda

czytaj

10 czerwca 2019

mBank powierzył Solski Communications koordynację działań PR na trzech rynkach

czytaj

21 maja 2019

Solski Communications dla IFS

czytaj

16 maja 2019

Solski Communications z dobrymi wynikami 2018

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Czerwiec pod znakiem konferencji prasowych Mastercard

czytaj

Dziennikarze i blogerzy w fabryce lodów Grycan

czytaj

Otwarcie lodziarnio-kawiarni Grycan we Wrocławiu

czytaj