Agencja PR Solski Communications otrzymała wyróżnienie w rankingu Forbesa – I edycji Forum Firm Rodzinnych 2018.

Ranking uwzględnia te polskie firmy rodzinne, które w ostatnich latach osiągnęły bardzo dobre wyniki i zostały uznane za „najszybciej rosnące i najbardziej efektywne”.

W ciągu trzech ostatnich lat – na niełatwym rynku – agencja urosła o ok. 80% i znajduje się w ścisłej czołówce działających w Polsce agencji PR.

Zdaniem ekspertów cytowanych przez Forbes, w Polsce znaczenie firm rodzinnych stale rośnie, ale jest wciąż niższe niż na bardziej rozwiniętych rynkach. W naszym kraju firmy rodzinne stanowią 36 proc. wszystkich przedsiębiorstw – w krajach rozwiniętych ten odsetek często przekracza 50 procent. Firmy rodzinne odpowiadają za około 18 proc. polskiego PKB.

Eksperci zwracają uwagę na takie zalety firm rodzinnych, jak duża elastyczność działania, szybki i uproszczony proces podejmowania decyzji, długoterminowe i bardziej przedsiębiorcze spojrzenie na biznes, a także większa skłonność do ponoszenia ryzyka. Pod tym względem na głowę biją korporacje, które toną w procesach i procedurach – pisze Forbes.

Solski Communications otrzymała wyróżnienie w kategorii firm z przychodami poniżej 100 mln złotych w woj. mazowieckim. Sporządzając ranking, redakcja Forbesa oparła się na danych dotyczących wyników finansowych, wartości majątku, historii płatniczej i braku negatywnych zdarzeń prawnych. Dane dostarczyła międzynarodowa firma informacji ekonomicznej Bisnode/Dun and Bradstreet i były one weryfikowane m.in. w Krajowym Rejestrze Długów.

„Ogromnie cieszymy się z tego wyróżnienia – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes zarządu agencji – gdyż otrzymaliśmy je za osiągnięcia wyrażone wymiernymi wartościami. Sukces dla nas tym cenniejszy, że osiągnięty w obszarze, w którym od lat się specjalizujemy – komunikacji korporacyjnej, relacji z mediami tradycyjnymi, komunikacji w mediach społecznościowych, komunikacji kryzysowej i public affairs. To efekt pracy całego naszego 30-osobowego zespołu, ale także zaufania i życzliwości naszych klientów. Serdecznie im za to dziękuję”.

Najnowsze wyróżnienie, ogłoszone 15 listopada na gali Forum Firm Rodzinnych w Warszawie, jest kolejną nagrodą dla Solski Communications za powiększanie wartości firmy. Wcześniej agencja otrzymała dwa Diamenty Forbesa – w latach 2016 i 2017 – oraz tytuł Gazeli Biznesu za rok 2017, znalazła się także na liście 10 najszybciej rosnących agencji PR w Europie, tzw. Fast Movers, opublikowanej przez Holmes Report w 2017 r.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

21 maja 2019

Solski Communications dla IFS

czytaj

16 maja 2019

Solski Communications z dobrymi wynikami 2018

czytaj

11 kwietnia 2019

Solski Communications wśród nominowanych do EMEA SABRE Awards 2019

czytaj

15 marca 2019

Solski Communications z najwyższą wiarygodnością biznesową

czytaj

06 lutego 2019

Solski Communications dla Nice

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

„More than Italian” – premiera kampanii marki LAVAZZA

czytaj

Wielki powrót SMYKA na Kruczą 50

czytaj

Kampania edukacyjna marki Colgate
„Polsko, uśmiechaj się”

czytaj