Projekt „Mastercard z blogerami na trzech kontynentach”, zrealizowany przez Solski Communications dla Mastercard, został nominowany w kategorii „The Baltics” w konkursie EMEA SABRE Awards 2019 – jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów branży PR. Agencja Solski Communications dotychczas zgłosiła w konkursie trzy projekty i już po raz trzeci uzyskała nominację do nagrody głównej.

W ramach kampanii Agencja zaprosiła do współpracy autorów trzech blogów: What Anna Wears – topowego bloga lifestylowego, Facet i Kuchnia – popularnego bloga kulinarnego oraz MamyGadżety – cenionego bloga parentingowego. W relacjach z wypraw na trzy kontynenty, odpowiednio do Australii, Europy (Hiszpanii) i Azji (Emiratów Arabskich), blogerzy pokazywali swoje podróżne „przygody” z zakresu płatności bezgotówkowych, a czytelnicy, poprzez głosowanie, podejmowali „na żywo” decyzje, które bezcenne pamiątki od Mastercard powinni przywieźć z podróży.

Lista nominowanych w tegorocznej edycji EMEA SABRE Awards, organizowanego przez The Holmes Report obejmuje około 400 kampanii w różnych kategoriach, wybranych spośród ponad 600 zgłoszeń. Do finału zakwalifikowano projekty wyróżniające się w zakresie brandingu, zarządzania reputacją oraz angażowania odbiorców. Kampanie były oceniane przez jury, w którego skład wchodzą liderzy branży public relations i komunikacji. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali rozdania nagród, która odbędzie się 22 maja 2019 roku w Battersea Evolution w Londynie.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

10 czerwca 2019

mBank powierzył Solski Communications koordynację działań PR na trzech rynkach

czytaj

21 maja 2019

Solski Communications dla IFS

czytaj

16 maja 2019

Solski Communications z dobrymi wynikami 2018

czytaj

15 marca 2019

Solski Communications z najwyższą wiarygodnością biznesową

czytaj

06 lutego 2019

Solski Communications dla Nice

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Dziennikarze i blogerzy w fabryce lodów Grycan

czytaj

Otwarcie lodziarnio-kawiarni Grycan we Wrocławiu

czytaj

„More than Italian” – premiera kampanii marki LAVAZZA

czytaj