Projekt „Mastercard z blogerami na trzech kontynentach”, zrealizowany przez Solski Communications dla Mastercard, został nominowany w kategorii „The Baltics” w konkursie EMEA SABRE Awards 2019 – jednym z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów branży PR. Agencja Solski Communications dotychczas zgłosiła w konkursie trzy projekty i już po raz trzeci uzyskała nominację do nagrody głównej.

W ramach kampanii Agencja zaprosiła do współpracy autorów trzech blogów: What Anna Wears – topowego bloga lifestylowego, Facet i Kuchnia – popularnego bloga kulinarnego oraz MamyGadżety – cenionego bloga parentingowego. W relacjach z wypraw na trzy kontynenty, odpowiednio do Australii, Europy (Hiszpanii) i Azji (Emiratów Arabskich), blogerzy pokazywali swoje podróżne „przygody” z zakresu płatności bezgotówkowych, a czytelnicy, poprzez głosowanie, podejmowali „na żywo” decyzje, które bezcenne pamiątki od Mastercard powinni przywieźć z podróży.

Lista nominowanych w tegorocznej edycji EMEA SABRE Awards, organizowanego przez The Holmes Report obejmuje około 400 kampanii w różnych kategoriach, wybranych spośród ponad 600 zgłoszeń. Do finału zakwalifikowano projekty wyróżniające się w zakresie brandingu, zarządzania reputacją oraz angażowania odbiorców. Kampanie były oceniane przez jury, w którego skład wchodzą liderzy branży public relations i komunikacji. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali rozdania nagród, która odbędzie się 22 maja 2019 roku w Battersea Evolution w Londynie.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

02 października 2019

Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów

czytaj

25 września 2019

Warsaw Business Journal: Solski Communications ponownie w czołówce agencji PR

czytaj

09 września 2019

Dobre wyniki Solski Communications w 2018 r. – ranking czasopisma PRESS

czytaj

08 sierpnia 2019

City Talks wybiera Solski Communications

czytaj

08 lipca 2019

Solski Communications dla Barracuda

czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową ...

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie Nowy Jork, 4 grudnia 2018 – Najczęściej...
czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj

Czerwiec pod znakiem konferencji prasowych Mastercard

czytaj