Agencja Solski Communications została wyróżniona Diamentem Forbesa 2018 – znalazła się w prestiżowym gronie ponad 2 tysięcy zarejestrowanych w Polsce firm o najwyższym wzroście wartości w latach 2014-2016. To już drugie takie wyróżnienie dla firmy, pierwsze otrzymała rok temu za wyniki 2013-2015.

Listę „Diamentów Forbesa”, opublikowaną w tym tygodniu wraz z lutowym wydaniem czasopisma, opracowuje redakcja na podstawie szwajcarskiej metody wyceny wartości firm. Kluczowe kryteria to wyniki finansowe, wartość majątku, historia płatnicza oraz brak negatywnych zdarzeń prawnych. Kwalifikują się firmy, których średnie tempo wzrostu w 3 ostatnich latach wyniosło co najmniej 15%. Brane są pod uwagę poziom sprzedaży, zysk netto, wartość majątku trwałego, należności oraz nakłady na inwestycje. Dane są dostarczone przez międzynarodową firmę informacji ekonomicznej Bisnode/Dun and Bradstreet i zweryfikowane przez redakcję, m.in. w Krajowym Rejestrze Długów.

Solski Communications został wyróżniony Diamentem w kategorii przedsiębiorstw o przychodach od 5 do 50 mln złotych (https://www.forbes.pl/diamenty/2018/laureaci-diamentow-forbesa-woj-mazowieckie/z07w7s7). Forbes wyliczył średni wzrost wartości firmy w latach 2014-2016 na 50,31%, co uplasowało ją na 3. miejscu wśród firm świadczących usługi doradztwa. Solski Communications jest jedyną uwzględnioną w rankingu agencją PR.

„To kolejny dowód na to, że mimo niesprzyjających okoliczności makroekonomicznych i spowolnienia tempa wzrostu branży PR, wciąż można osiągać dobre wyniki – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy. – To, że w ciągu niespełna dziesięciu lat przeszliśmy drogę od zera do ścisłej krajowej czołówki, jest efektem pracy całego naszego zespołu, ale także zaufania i życzliwości naszych klientów. Serdecznie im za to dziękuję”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

21 czerwca 2018

Ryszard Solski otrzymał kolejny Diament Forbesa dla Solski Communications

czytaj

21 maja 2018

Solski Communications dla Avaya

czytaj

16 kwietnia 2018

Solski Communications dla Cubic Global Defense

czytaj

13 kwietnia 2018

FOB wyróżnia dobre praktyki Solski Communications

czytaj

04 kwietnia 2018

Solski Communications dla Fundacji Polska Bezgotówkowa

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach

czytaj

Solski Communications dla Dni Belgijskich 2017

czytaj

Event z okazji 40-tych urodzin SMYKA

czytaj