W dorocznym rankingu agencji PR opublikowanym na początku listopada przez miesięcznik PRESS, Solski Communications ponownie zajął 1. miejsce pod względem dynamiki przychodów i fee income. W porównaniu z rokiem 2015 przychody firmy wzrosły o 41,35% (rok wcześniej – o 56,4%), a fee income (czyste wynagrodzenie za czas pracy) – o 37,10% (rok wcześniej o 45,1%).

Pod względem fee income agencja zajęła 3. miejsce, a pod względem obrotów – 6.

Ranking był sporządzony na podstawie informacji lub sprawozdań finansowych agencji zweryfikowanych przez PRESS w Krajowym Rejestrze Sądowym.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

21 maja 2018

Solski Communications dla Avaya

czytaj

16 kwietnia 2018

Solski Communications dla Cubic Global Defense

czytaj

13 kwietnia 2018

FOB wyróżnia dobre praktyki Solski Communications

czytaj

04 kwietnia 2018

Solski Communications dla Fundacji Polska Bezgotówkowa

czytaj

05 marca 2018

Przeprowadziliśmy się!

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach

czytaj

Solski Communications dla Dni Belgijskich 2017

czytaj

Event z okazji 40-tych urodzin SMYKA

czytaj