Jeden z największych w świecie koncernów technologiczno-obronnych Raytheon Company przyznał agencji Solski Communications specjalną doroczną nagrodę za działania komunikacyjne związane z podpisaniem w Warszawie umowy międzyrządowej Polska-USA o zakupie systemu Patriot (I faza). Spółka koncernu Raytheon Integrated Defense Systems, producent systemu Patriot, jest głównym wykonawcą tej umowy po stronie USA. Jest to już druga doroczna nagroda koncernu za działania komunikacyjne w Polsce; pierwszą przyznano w roku 2015.

Z kolei amerykańskie branżowe czasopismo PRDaily w 2016 r. uznało zrealizowane przez Raytheon wspólnie z Solski Communications działania PR w Polsce za najlepszą zagraniczną kampanię w mediach przedsiębiorstwa amerykańskiego.

Solski Communications prowadzi całościowe działania komunikacyjne dla Raytheona od 2013 r. Obejmują one działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych, w tym prowadzenie konta Patriot_PL na Twitterze i witryny internetowej patriotsystem.pl; public affairs – szczególnie współpracę z polskimi think-tankami, a także CSR, w tym współpracę z Centrum Nauki Kopernik, polskimi uczelniami i fundacją wspierającą rodziny poległych polskich żołnierzy.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

02 października 2019

Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów

czytaj

25 września 2019

Warsaw Business Journal: Solski Communications ponownie w czołówce agencji PR

czytaj

09 września 2019

Dobre wyniki Solski Communications w 2018 r. – ranking czasopisma PRESS

czytaj

08 sierpnia 2019

City Talks wybiera Solski Communications

czytaj

08 lipca 2019

Solski Communications dla Barracuda

czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową ...

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie Nowy Jork, 4 grudnia 2018 – Najczęściej...
czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

Agencja Solski Communications po raz kolejny wsparła akcję #MastercardGrazWOŚP

czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj