Solski Communications znalazła się w grupie pięciu agencji nominowanych przez prestiżową grupę The Holmes Report do tytułu 2017 Eastern Europe Agency of the Year.

W uzasadnieniu nominacji podano, że Solski Communications jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji PR ze wzrostem przychodów w 2015 r. w wys. 56% i w 2016 r. 41%.

The Holmes Report podał, że portfel klientów agencji obejmuje znane na całym świecie marki, a także polskie firmy. Podkreślono, że nasza agencja jest najbardziej znana z działań w obszarze komunikacji korporacyjnej, zarządzania kryzysowego, issue management public affairs, oraz że ma doskonale doświadczenie w takich sektorach, jak obronność, Lotnictwo, przemysł chemiczny, budownictwo, nieruchomości, produkty spożywcze i napoje, turystyka, i produkty farmaceutyczne.

Solski Communications już drugi raz została nominowana do nagrody Eastern Europe Agency of the Year – poprzednio Holmes Report nominował nas w roku 2011.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

27 czerwca 2017

Solski Communications czwartą agencją PR w Polsce

czytaj

06 marca 2017

Solski BM zmienia nazwę na Solski Communications

czytaj

30 stycznia 2017

Diament Forbesa dla Solski Burson-Marsteller

czytaj

14 grudnia 2016

Burson-Marsteller mianuje Kevina Bella globalnym prezesem

czytaj

07 grudnia 2016

Srebrny Spinacz 2016 dla Akademii Roca – Łazienka Dostępna

czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

07 grudnia 2016

Media społecznościowe i sporty olimpijskie

Burson-Marsteller, światowy lider w komunikacji strategicznej i public relations, wspólnie z TSE Consulting, agencją specjalizującą się w komunikacji sportowej, opublikowały pierwsze badanie „Media społecznościowe i sporty olimpijskie”, które daje...
czytaj

Otwarcie centrum przeładunkowego UPS w Mysłowicach

czytaj

Mastercard gra z WOŚP

czytaj

Gra miejska w Warszawie, razem z siecią SMYK

czytaj