Agencja Solski Communications znalazła się w prestiżowym gronie firm wyróżnionych tytułem „Gazeli Biznesu 2017”. Wzrost przychodów Solski Communications w latach 2014-2016, wyliczony przez międzynarodową firmę informacji gospodarczej COFACE i „Puls Biznesu”, wyniósł 221% co uplasowało agencję na 234 miejscu w skali kraju (na 4,3 tys. firm) i na 68 miejscu w województwie mazowieckim (na ponad tysiąc firm) – w większości (77%) działających w branży produkcyjnej i handlowej.

– Bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia, gdyż – po Diamencie Forbesa sprzed roku – jest to kolejna nagroda za osiągane przez nas wyniki – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy. – Co więcej, Solski Communications uzyskał w rankingu najlepszy wynik spośród firm branży usług profesjonalnych. To zasługa całego zespołu, a także zaufania i życzliwości naszych klientów, za które serdecznie dziękuję”.

Tytuły „Gazeli Biznesu” są dorocznie przyznawane przez dziennik „Puls Biznesu” najbardziej dynamicznym małym i średnim firmom działającym w Polsce. Warunkiem znalezienia się na tej liście był coroczny wzrost przychodów oraz nie odnotowanie straty w latach 2014-2016, a także przychody w roku bazowym 2014 r. mieszczące się w przedziale od 3 do 200 mln złotych. Szczegółowe dane były weryfikowane przez niezależną, międzynarodową firmę informacji gospodarczej COFACE. Listę Gazel Biznesu 2017 opublikowano 27 grudnia 2017 r. w specjalnym dodatku do „Pulsu Biznesu”. Partnerem strategicznym wydania jest Polski Fundusz Rozwoju.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

10 grudnia 2018

Solski Communications nagrodzony przez Raytheon Company

czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową wśród światowych przywódców

czytaj

03 grudnia 2018

Solski Communications 3. agencją PR w rankingu WBJ

czytaj

19 listopada 2018

Solski Communications wyróżniona w kolejnym rankingu Forbesa

czytaj

13 listopada 2018

Solski Communications dla Pragmatists

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Wielki powrót SMYKA na Kruczą 50

czytaj

Kampania edukacyjna marki Colgate
„Polsko, uśmiechaj się”

czytaj

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach

czytaj