Agencja Solski Communications znalazła się w prestiżowym gronie firm wyróżnionych tytułem „Gazeli Biznesu 2017”. Wzrost przychodów Solski Communications w latach 2014-2016, wyliczony przez międzynarodową firmę informacji gospodarczej COFACE i „Puls Biznesu”, wyniósł 221% co uplasowało agencję na 234 miejscu w skali kraju (na 4,3 tys. firm) i na 68 miejscu w województwie mazowieckim (na ponad tysiąc firm) – w większości (77%) działających w branży produkcyjnej i handlowej.

– Bardzo cieszymy się z tego wyróżnienia, gdyż – po Diamencie Forbesa sprzed roku – jest to kolejna nagroda za osiągane przez nas wyniki – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy. – Co więcej, Solski Communications uzyskał w rankingu najlepszy wynik spośród firm branży usług profesjonalnych. To zasługa całego zespołu, a także zaufania i życzliwości naszych klientów, za które serdecznie dziękuję”.

Tytuły „Gazeli Biznesu” są dorocznie przyznawane przez dziennik „Puls Biznesu” najbardziej dynamicznym małym i średnim firmom działającym w Polsce. Warunkiem znalezienia się na tej liście był coroczny wzrost przychodów oraz nie odnotowanie straty w latach 2014-2016, a także przychody w roku bazowym 2014 r. mieszczące się w przedziale od 3 do 200 mln złotych. Szczegółowe dane były weryfikowane przez niezależną, międzynarodową firmę informacji gospodarczej COFACE. Listę Gazel Biznesu 2017 opublikowano 27 grudnia 2017 r. w specjalnym dodatku do „Pulsu Biznesu”. Partnerem strategicznym wydania jest Polski Fundusz Rozwoju.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

04 grudnia 2017

Ryszard Solski pierwszą Gwiazdą PR w Polsce

czytaj

22 listopada 2017

Solski Communications obsługuje konkurs CSR Masters

czytaj

16 listopada 2017

Solski Communications sygnatariuszem Karty Różnorodności

czytaj

10 listopada 2017

Solski Communications ponownie z najlepszą dynamiką wzrostu działań PR

czytaj

27 czerwca 2017

Solski Communications czwartą agencją PR w Polsce

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Solski Communications dla Dni Belgijskich 2017

czytaj

Event z okazji 40-tych urodzin SMYKA

czytaj

IV Kongres Różnorodności

czytaj