Firma Pragmatists powierzyła agencji Solski Communications prowadzenie działań public relations i social media w Polsce. Agencja odpowiada za zbudowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacyjnej, prowadzenie biura prasowego oraz działań w mediach społecznościowych.

Pragmatists jest polskim software house’em realizującym szyte na miarę systemy wspierające biznes. Firma tworzy m.in. rozwiązania opierające się na autorskiej platformie botów, które korzystając z mechanizmów sztucznej inteligencji (Artificial Intelligence – AI), udostępniają interfejs komunikacji głosowej wykorzystywany jako wsparcie w kontaktach z klientami i partnerami biznesowymi przedsiębiorstw.

Agencja została wybrana w trybie konkursu ofert. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

21 maja 2019

Solski Communications dla IFS

czytaj

16 maja 2019

Solski Communications z dobrymi wynikami 2018

czytaj

11 kwietnia 2019

Solski Communications wśród nominowanych do EMEA SABRE Awards 2019

czytaj

15 marca 2019

Solski Communications z najwyższą wiarygodnością biznesową

czytaj

06 lutego 2019

Solski Communications dla Nice

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

„More than Italian” – premiera kampanii marki LAVAZZA

czytaj

Wielki powrót SMYKA na Kruczą 50

czytaj

Kampania edukacyjna marki Colgate
„Polsko, uśmiechaj się”

czytaj