Od stycznia 2019 r. Solski Communications rozpoczęło pracę dla Grupy Nice.

Grupa Nice jest globalnym liderem, oferującym rozwiązania z zakresu automatyki domowej, home security i smart home, których celem jest poprawa jakości życia poprzez uproszczenie codziennych czynności. Rozwiązania Nice są najprostsze do instalacji, obejmują najszersze spektrum zastosowań, mają najbardziej zaawansowaną elektronikę, najlepszy design oraz najbardziej wszechstronny i atrakcyjny system automatyki. Marka Nice jest obecna na polskim rynku od 23 lat. W tym czasie asortyment firmy poszerzył się od prostych rozwiązań do kompleksowej oferty uzupełniających się produktów. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideodomofony.

Agencja Solski Communications jest odpowiedzialna za stworzenie i realizację w Polsce strategii komunikacji korporacyjnej, zarządzanie relacjami z mediami oraz zapewnienie wsparcia komunikacyjnego podczas targów i imprez branżowych.

Program obejmujący rok 2019 jest częścią międzynarodowych działań komunikacyjnych grupy Nice realizowanych na kilku ważnych rynkach, koordynowanych przez oddział Burson Cohn & Wolfe w Mediolanie oraz centralę Nice we Włoszech.

Współpraca z klientem będzie realizowana przez Elżbietę Mańkowską-Tropiło i koordynowana przez Jana Stożka.

O Nice S.p.A.

Grupa Nice powstała we wczesnych latach 90-tych. W tej chwili jest notowana na włoskiej giełdzie, będąc wiodącą międzynarodową firmą z sektora Home and Building Automation i Home Security. Oferta grupy sukcesywnie powiększa się. W tej chwili obejmuje m.in.: automatykę do bram, bezprzewodowe systemy alarmowe, systemy zabezpieczeń dla domów, budynków komercyjnych i przemysłowych, systemy parkingowe, zapory drogowe, automatykę do rolet czy rozwiązania z obszaru smart home.

Od kilku lat Grupa Nice realizuje swój strategiczny plan, polegający na rozwoju geograficznym oraz rozszerzaniu oferty produktowej. Nice dąży jednocześnie do wzmocnienia swojej pozycji na rynkach o wysokim potencjale wzrostu. Obecnie Nice eksportuje swoje produkty, które charakteryzują się innowacyjnością technologiczną oraz nowoczesnym wzornictwem, do ponad 100 krajów, a niemal 90% skonsolidowanych przychodów Grupy generowane jest za granicą.

www.niceforyou.com

O Nice Polska:

Polski oddział Nice jest jednym z pierwszych międzynarodowych oddziałów włoskiej firmy Nice SpA – silnej międzynarodowej grupy posiadającej obecnie ponad 20 oddziałów na całym świecie.

Od 1996 roku, z dystrybutora podstawowych rozwiązań do automatyzacji bram i rolet, Nice Polska stał się dostawcą kompleksowych systemów automatyki dla domu i przemysłu. Obecnie Nice Polska oferuje: automatykę do bram przesuwnych, skrzydłowych, garażowych, przemysłowych oraz rolet, segmentowe bramy garażowe, systemy parkingowe, systemy kontroli ruchu pieszych oraz wideodomofony.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

11 kwietnia 2019

Solski Communications wśród nominowanych do EMEA SABRE Awards 2019

czytaj

15 marca 2019

Solski Communications z najwyższą wiarygodnością biznesową

czytaj

04 lutego 2019

Solski Communications członkiem IAB

czytaj

10 grudnia 2018

Solski Communications nagrodzony przez Raytheon Company

czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową wśród światowych przywódców

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

„More than Italian” – premiera kampanii marki LAVAZZA

czytaj

Wielki powrót SMYKA na Kruczą 50

czytaj

Kampania edukacyjna marki Colgate
„Polsko, uśmiechaj się”

czytaj