Solski Communications podpisała ramową umowę na świadczenie usług w zakresie komunikacji cyfrowej z IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. Agencja jest odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji firmy w mediach społecznościowych, w tym za zarządzanie firmowymi profilami na LinkedIn, Twitterze i Facebooku.

IFS jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z klientami, IFS jest wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w swoim sektorze. Zespół IFS składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. IFSworld.com

Za działania po stronie agencji jest odpowiedzialny zespół konsultantów pod kierownictwem Adama Kaliszewskiego, szefa Digital Practice.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj