Solski Communications podpisała ramową umowę na świadczenie usług w zakresie komunikacji cyfrowej z IFS Industrial and Financial Systems Poland Sp. z o.o. Agencja jest odpowiedzialna za realizację strategii komunikacji firmy w mediach społecznościowych, w tym za zarządzanie firmowymi profilami na LinkedIn, Twitterze i Facebooku.

IFS jest producentem i dostawcą oprogramowania dla przedsiębiorstw współpracującym z klientami z całego świata, którzy zajmują się produkcją i dystrybucją wyrobów, zarządzaniem majątkiem oraz świadczeniem usług serwisowych. Dzięki połączeniu wiedzy branżowej zespołu oraz rozwiązań i zaangażowania we współpracę z klientami, IFS jest wiodącym i najczęściej rekomendowanym dostawcą w swoim sektorze. Zespół IFS składający się z 3500 pracowników wspiera ponad 10 000 klientów z całego świata za pośrednictwem sieci biur lokalnych oraz stale powiększającego się ekosystemu firm partnerskich. IFSworld.com

Za działania po stronie agencji jest odpowiedzialny zespół konsultantów pod kierownictwem Adama Kaliszewskiego, szefa Digital Practice.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

02 października 2019

Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów

czytaj

25 września 2019

Warsaw Business Journal: Solski Communications ponownie w czołówce agencji PR

czytaj

09 września 2019

Dobre wyniki Solski Communications w 2018 r. – ranking czasopisma PRESS

czytaj

08 sierpnia 2019

City Talks wybiera Solski Communications

czytaj

08 lipca 2019

Solski Communications dla Barracuda

czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową ...

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie Nowy Jork, 4 grudnia 2018 – Najczęściej...
czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj

Czerwiec pod znakiem konferencji prasowych Mastercard

czytaj