Firma Cubic Global Defense powierzyła Agencji Solski Communications prowadzenie działań PR w Polsce. Agencja odpowiada za stworzenie i realizację strategii komunikacyjnej, prowadzenie biura prasowego, współpracę z mediami tradycyjnymi i społecznościowymi oraz wsparcie komunikacyjne podczas targów i imprez.

Korporacja Cubic należy do czołowych dostawców technologii i zintegrowanych rozwiązań zwiększających przygotowanie sytuacyjne. Są one skierowane do klientów na całym świecie, działających w takich branżach jak transport, obrona i systemy C4ISR oraz szkolenia. Cubic Global Defense jest czołowym dostawcą szkoleniowych rozwiązań symulacyjnych z elementami realnymi, wirtualnymi i konstruktywnymi na potrzeby operacji specjalnych i wywiadowczych dla sił amerykańskich i sojuszniczych.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

10 czerwca 2019

mBank powierzył Solski Communications koordynację działań PR na trzech rynkach

czytaj

21 maja 2019

Solski Communications dla IFS

czytaj

16 maja 2019

Solski Communications z dobrymi wynikami 2018

czytaj

11 kwietnia 2019

Solski Communications wśród nominowanych do EMEA SABRE Awards 2019

czytaj

15 marca 2019

Solski Communications z najwyższą wiarygodnością biznesową

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Dziennikarze i blogerzy w fabryce lodów Grycan

czytaj

Otwarcie lodziarnio-kawiarni Grycan we Wrocławiu

czytaj

„More than Italian” – premiera kampanii marki LAVAZZA

czytaj