Solski Communications zajęła 4. miejsce w najnowszym dorocznym rankingu działających w Polsce agencji public relations. Opublikowany w dniu dzisiejszym ranking został przygotowany przez Grupę Strategia na zlecenie Związku Firm Public Relations (www.zfpr.pl). W rankingu sklasyfikowano 19 agencji, na podstawie sumy ich wynagrodzeń, czyli tzw. fee income. Wartość fee income była weryfikowana przez audytorów Grupy Strategia na podstawie dokumentów finansowych i zeznań podatkowych. Solski Communications uzyskała w 2016 r. fee income w wys. 8,1 mln złotych – w porównaniu z rokiem 2015, gdy miała 5,9 mln zł. Jest to tym większy sukces, że Solski Communications działa na rynku dopiero od 9 lat i zajmuje się wyłącznie public relations i public affairs. W 2016 r. agencja była sklasyfikowana na miejscu 7., a rok wcześniej – na miejscu 13. Zespół agencji liczy obecnie 35 konsultantów.

Ranking wraz z komentarzami znajduje się tutaj: http://www.zfpr.pl/data/RaportRankingfirmPRza2016zdnia21062017wysyka.pdf

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

23 maja 2017

Solski Communications w gronie 5 najlepszych agencji w regionie CEE

czytaj

06 marca 2017

Solski BM zmienia nazwę na Solski Communications

czytaj

30 stycznia 2017

Diament Forbesa dla Solski Burson-Marsteller

czytaj

14 grudnia 2016

Burson-Marsteller mianuje Kevina Bella globalnym prezesem

czytaj

07 grudnia 2016

Srebrny Spinacz 2016 dla Akademii Roca – Łazienka Dostępna

czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

07 grudnia 2016

Media społecznościowe i sporty olimpijskie

Burson-Marsteller, światowy lider w komunikacji strategicznej i public relations, wspólnie z TSE Consulting, agencją specjalizującą się w komunikacji sportowej, opublikowały pierwsze badanie „Media społecznościowe i sporty olimpijskie”, które daje...
czytaj

Otwarcie centrum przeładunkowego UPS w Mysłowicach

czytaj

Mastercard gra z WOŚP

czytaj

Gra miejska w Warszawie, razem z siecią SMYK

czytaj