Z początkiem lutego agencja Solski Communications została członkiem branżowym Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska (www.iab.org.pl).

IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od 2007 roku działa jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród około 240 członków Związku znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne, reklamodawcy i agencje PR. IAB Polska jest czwartym pod względem wielkości IAB na świecie biorąc pod uwagę liczbę członków. W 2012 roku Związek otrzymał nagrodę MIXX Awards Europe dla najlepszego IAB w Europie.

IAB opublikował informację o przyjęciu Solski Communications 4 lutego br. (https://iab.org.pl/aktualnosci/solski-communications-wsrod-firm-czlonkowskich-iab-polska/).

W komentarzu do tej decyzji Ryszard Solski powiedział:

„Byliśmy jedną z pierwszych firm PR w Polsce, które zainwestowały w komunikację w mediach społecznościowych i dzisiaj zbieramy tego efekty. Nasz kilkuosobowy zespół Digital tworzy i wdraża strategie komunikacji na Facebooku, Instagramie, LinkedInie i Twitterze, dostarcza content, moderuje dyskusje. Mamy zatem wiele wspólnego z innymi członkami IAB i liczymy, że wymiana doświadczeń pozwoli nam poszerzyć i wzbogacić naszą ofertę. Jako doświadczona agencja PR jesteśmy także gotowi wspierać Związek w jego działaniach edukacyjnych i public affairs”.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

06 lutego 2019

Solski Communications dla Nice

czytaj

10 grudnia 2018

Solski Communications nagrodzony przez Raytheon Company

czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową wśród światowych przywódców

czytaj

03 grudnia 2018

Solski Communications 3. agencją PR w rankingu WBJ

czytaj

19 listopada 2018

Solski Communications wyróżniona w kolejnym rankingu Forbesa

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Wielki powrót SMYKA na Kruczą 50

czytaj

Kampania edukacyjna marki Colgate
„Polsko, uśmiechaj się”

czytaj

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach

czytaj