Solski Communications otrzymała najwyższe oceny klientów wg raportu opublikowanego przez branżowy magazyn „Media Marketing Polska”.

Spośród 14 kategorii, w których klienci oceniali Solski Communications, agencja otrzymała najwyższe oceny w siedmiu, a w sześciu zajęła miejsce 2. lub 3.

Klienci najwyżej ocenili Solski Communications w takich kategoriach, jak:

  • Zadowolenie ze współpracy z agencją
  • Zadowolenie ze standardu obsługi klienta
  • Profesjonalnie szkoli pracowników w zakresie zasad komunikacji marki i firmy klienta
  • Przestrzega zasad etyki zawodowej
  • Stara się zrozumieć politykę działania i kulturę organizacji klienta
  • Rozumie biznes klienta, kategorię produktową/usługową i sytuację rynkową w branży, w której działa
  • Oferuje kompleksową obsługę w środowisku digital

Klienci wysoko ocenili Solski Communications również w takich kategoriach, jak:

  • Informuje jasno i szczegółowo w jaki sposób wydawany jest budżet
  • Jej usługi są warte wynagrodzenia, które klient płaci
  • Czy poleciłby jej usługi przyjacielowi
  • Ma dobrą opinię w branży
  • Działania i kampanie realizowane przez agencję są skuteczne
  • Oferuje strategiczne i długofalowe podejście do realizacji zleconych działań
  • Sprawnie reaguje na pojawiające się zagrożenia mogące prowadzić do wystąpienia sytuacji kryzysowych

Raport prezentuje wyniki badania agencji PR przeprowadzonego po raz pierwszy przez firmę badawczą Kantar Polska metodą telefonicznych wywiadów z klientami. Aby ocena była uznana, każdą agencję musiało ocenić w danej kategorii co najmniej pięciu klientów. Łącznie raport obejmuje oceny pracy 20 działających w Polsce agencji PR.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

25 września 2019

Warsaw Business Journal: Solski Communications ponownie w czołówce agencji PR

czytaj

09 września 2019

Dobre wyniki Solski Communications w 2018 r. – ranking czasopisma PRESS

czytaj

08 sierpnia 2019

City Talks wybiera Solski Communications

czytaj

08 lipca 2019

Solski Communications dla Barracuda

czytaj

10 czerwca 2019

mBank powierzył Solski Communications koordynację działań PR na trzech rynkach

czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową ...

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie Nowy Jork, 4 grudnia 2018 – Najczęściej...
czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj

Czerwiec pod znakiem konferencji prasowych Mastercard

czytaj