W tegorocznym rankingu Warsaw Business Journal Book of Lists agencja Solski Communications została sklasyfikowana na trzeciej pozycji. Przy tworzeniu rankingu uwzględniono przychód z działalności PR, wszechstronność świadczonych usług oraz sektory, dla których pracują agencje.

Solski Communications w latach 2015-2017 zwiększył przychody o ok. 80%. Za swoje osiągnięcia agencja otrzymała dwa Diamenty Forbesa i tytuł Gazeli Biznesu, a w 2017 r.  znalazła się na liście 10 najszybciej rosnących agencji PR w Europie, tzw. Fast Movers, opublikowanej przez Holmes Report w 2017 r.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

10 grudnia 2018

Solski Communications nagrodzony przez Raytheon Company

czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową wśród światowych przywódców

czytaj

19 listopada 2018

Solski Communications wyróżniona w kolejnym rankingu Forbesa

czytaj

13 listopada 2018

Solski Communications dla Pragmatists

czytaj

21 czerwca 2018

Ryszard Solski otrzymał kolejny Diament Forbesa dla Solski Communications

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Wielki powrót SMYKA na Kruczą 50

czytaj

Kampania edukacyjna marki Colgate
„Polsko, uśmiechaj się”

czytaj

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach

czytaj