Agencja PR Solski BM zmieniła nazwę na Solski Communications. Zmieniła się także identyfikacja wizualna firmy.

Po blisko 9 latach funkcjonowania na rynku stwierdziliśmy, że czas na odświeżenie naszej tożsamości wizualnej. Postanowiliśmy także zmienić nazwę firmy, tak aby z jednej strony lepiej oddawała szeroki zakres oferowanych przez nas usług komunikacyjnych, a z drugiej bardziej podkreślała naszą niezależność.” – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy.

Solski Communications pozostaje firmą polską, stowarzyszoną ze światową agencją Burson-Marsteller i w związku z tym może używać nazwy dopełniającej „A Burson-Marsteller Exclusive Affiliate”. Stosunki między obiema firmami mają charakter biznesowy, przy czym Solski Communications przestrzega standardów etycznych i profesjonalnych Burson-Marsteller (www.bm.com) i jej macierzystego koncernu WPP (www.wpp.com).

W kwietniu 2008 r. założyłem firmę pod nazwą Solski PR. Od tego czasu wiele się wydarzyło, dziś jesteśmy w zupełnie innym miejscu, ale nie zapominamy o naszych korzeniach. Nawiązaniem do tych skromnych początków jest nasza nowa domena i witryna internetowa www.solskipr.pl.” – mówi Ryszard Solski.

Solski Communications jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji PR i public affairs w Polsce. W ciągu ośmiu lat zespół urósł z 4 do 36 osób, a agencja dołączyła do pierwszej piątki firm pod względem przychodu z wynagrodzeń za działania PR. Pod względem tempa wzrostu sprzedaży, jak i przychodów z wynagrodzeń (fee income) w roku 2015 agencja zajęła 1. miejsce (źródło: PRESS 10/2016) i została laureatką Diamentu Forbesa za powiększenie wartości firmy w latach 2013-2015 o 74%. W roku 2016 r. agencja odnotowała wzrost fee income o kolejne 37%.

* * *

Firma Solski Communications (www.solskipr.pl) powstała w kwietniu 2008 r. jako Solski PR, później Solski BM. Główne obszary jej kompetencji to komunikacja korporacyjna i marki, w tym opracowywanie strategii, zarządzanie kryzysowe, relacje z mediami, digital communications i public affairs. Firma zatrudnia 36 konsultantów, oferując usługi na terytorium Polski, a za pośrednictwem Burson-Marsteller – praktycznie na całym świecie. Ryszard Solski jest trzykrotnym laureatem nagrody PRoton, a Solski Communications – laureatką Diamentu Forbesa 2016 za zbudowanie wartości firmy.

Burson-Marsteller, założony w 1953 r., jest wiodącą światową firmą public relations i komunikacji. Firma zapewnia klientom podejście strategiczne oraz realizację programów działania w pełnym zakresie usług public relations, public affairs, zarządzania wizerunkowego i kryzysowego, reklamy i strategii cyfrowych. Doskonale funkcjonująca sieć światowa firmy obejmuje 73 własne biura oraz 85 afiliowanych, które łącznie działają w 110 krajach na sześciu kontynentach. Burson-Marsteller jest częścią Young & Rubicam Group, spółki zależnej WPP (NASDAQ: WPPGY), wiodącej ogólnoświatowej sieci usług komunikacyjnych. Dodatkowe informacje są dostępne na bm.com.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

30 stycznia 2017

Diament Forbesa dla Solski Burson-Marsteller

czytaj

14 grudnia 2016

Burson-Marsteller mianuje Kevina Bella globalnym prezesem

czytaj

07 grudnia 2016

Srebrny Spinacz 2016 dla Akademii Roca – Łazienka Dostępna

czytaj

23 października 2016

Ranking PRESS potwierdza świetne wyniki Solski BM

czytaj

20 października 2016

Gra miejska w Warszawie, razem z siecią SMYK

czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

07 grudnia 2016

Media społecznościowe i sporty olimpijskie

Burson-Marsteller, światowy lider w komunikacji strategicznej i public relations, wspólnie z TSE Consulting, agencją specjalizującą się w komunikacji sportowej, opublikowały pierwsze badanie „Media społecznościowe i sporty olimpijskie”, które daje...
czytaj

Mastercard gra z WOŚP

czytaj

Gra miejska w Warszawie, razem z siecią SMYK

czytaj