Agencja PR Solski BM zmieniła nazwę na Solski Communications. Zmieniła się także identyfikacja wizualna firmy.

Po blisko 9 latach funkcjonowania na rynku stwierdziliśmy, że czas na odświeżenie naszej tożsamości wizualnej. Postanowiliśmy także zmienić nazwę firmy, tak aby z jednej strony lepiej oddawała szeroki zakres oferowanych przez nas usług komunikacyjnych, a z drugiej bardziej podkreślała naszą niezależność.” – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy.

Solski Communications pozostaje firmą polską, stowarzyszoną ze światową agencją Burson-Marsteller i w związku z tym może używać nazwy dopełniającej „A Burson-Marsteller Exclusive Affiliate”. Stosunki między obiema firmami mają charakter biznesowy, przy czym Solski Communications przestrzega standardów etycznych i profesjonalnych Burson-Marsteller (www.bm.com) i jej macierzystego koncernu WPP (www.wpp.com).

W kwietniu 2008 r. założyłem firmę pod nazwą Solski PR. Od tego czasu wiele się wydarzyło, dziś jesteśmy w zupełnie innym miejscu, ale nie zapominamy o naszych korzeniach. Nawiązaniem do tych skromnych początków jest nasza nowa domena i witryna internetowa www.solskipr.pl.” – mówi Ryszard Solski.

Solski Communications jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji PR i public affairs w Polsce. W ciągu ośmiu lat zespół urósł z 4 do 36 osób, a agencja dołączyła do pierwszej piątki firm pod względem przychodu z wynagrodzeń za działania PR. Pod względem tempa wzrostu sprzedaży, jak i przychodów z wynagrodzeń (fee income) w roku 2015 agencja zajęła 1. miejsce (źródło: PRESS 10/2016) i została laureatką Diamentu Forbesa za powiększenie wartości firmy w latach 2013-2015 o 74%. W roku 2016 r. agencja odnotowała wzrost fee income o kolejne 37%.

* * *

Firma Solski Communications (www.solskipr.pl) powstała w kwietniu 2008 r. jako Solski PR, później Solski BM. Główne obszary jej kompetencji to komunikacja korporacyjna i marki, w tym opracowywanie strategii, zarządzanie kryzysowe, relacje z mediami, digital communications i public affairs. Firma zatrudnia 36 konsultantów, oferując usługi na terytorium Polski, a za pośrednictwem Burson-Marsteller – praktycznie na całym świecie. Ryszard Solski jest trzykrotnym laureatem nagrody PRoton, a Solski Communications – laureatką Diamentu Forbesa 2016 za zbudowanie wartości firmy.

Burson-Marsteller, założony w 1953 r., jest wiodącą światową firmą public relations i komunikacji. Firma zapewnia klientom podejście strategiczne oraz realizację programów działania w pełnym zakresie usług public relations, public affairs, zarządzania wizerunkowego i kryzysowego, reklamy i strategii cyfrowych. Doskonale funkcjonująca sieć światowa firmy obejmuje 73 własne biura oraz 85 afiliowanych, które łącznie działają w 110 krajach na sześciu kontynentach. Burson-Marsteller jest częścią Young & Rubicam Group, spółki zależnej WPP (NASDAQ: WPPGY), wiodącej ogólnoświatowej sieci usług komunikacyjnych. Dodatkowe informacje są dostępne na bm.com.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

21 czerwca 2018

Ryszard Solski otrzymał kolejny Diament Forbesa dla Solski Communications

czytaj

21 maja 2018

Solski Communications dla Avaya

czytaj

16 kwietnia 2018

Solski Communications dla Cubic Global Defense

czytaj

13 kwietnia 2018

FOB wyróżnia dobre praktyki Solski Communications

czytaj

04 kwietnia 2018

Solski Communications dla Fundacji Polska Bezgotówkowa

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach

czytaj

Solski Communications dla Dni Belgijskich 2017

czytaj

Event z okazji 40-tych urodzin SMYKA

czytaj