Agencja PR Solski BM zmieniła nazwę na Solski Communications. Zmieniła się także identyfikacja wizualna firmy.

Po blisko 9 latach funkcjonowania na rynku stwierdziliśmy, że czas na odświeżenie naszej tożsamości wizualnej. Postanowiliśmy także zmienić nazwę firmy, tak aby z jednej strony lepiej oddawała szeroki zakres oferowanych przez nas usług komunikacyjnych, a z drugiej bardziej podkreślała naszą niezależność.” – mówi Ryszard Solski, założyciel i prezes firmy.

Solski Communications pozostaje firmą polską, stowarzyszoną ze światową agencją Burson-Marsteller i w związku z tym może używać nazwy dopełniającej „A Burson-Marsteller Exclusive Affiliate”. Stosunki między obiema firmami mają charakter biznesowy, przy czym Solski Communications przestrzega standardów etycznych i profesjonalnych Burson-Marsteller (www.bm.com) i jej macierzystego koncernu WPP (www.wpp.com).

W kwietniu 2008 r. założyłem firmę pod nazwą Solski PR. Od tego czasu wiele się wydarzyło, dziś jesteśmy w zupełnie innym miejscu, ale nie zapominamy o naszych korzeniach. Nawiązaniem do tych skromnych początków jest nasza nowa domena i witryna internetowa www.solskipr.pl.” – mówi Ryszard Solski.

Solski Communications jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji PR i public affairs w Polsce. W ciągu ośmiu lat zespół urósł z 4 do 36 osób, a agencja dołączyła do pierwszej piątki firm pod względem przychodu z wynagrodzeń za działania PR. Pod względem tempa wzrostu sprzedaży, jak i przychodów z wynagrodzeń (fee income) w roku 2015 agencja zajęła 1. miejsce (źródło: PRESS 10/2016) i została laureatką Diamentu Forbesa za powiększenie wartości firmy w latach 2013-2015 o 74%. W roku 2016 r. agencja odnotowała wzrost fee income o kolejne 37%.

* * *

Firma Solski Communications (www.solskipr.pl) powstała w kwietniu 2008 r. jako Solski PR, później Solski BM. Główne obszary jej kompetencji to komunikacja korporacyjna i marki, w tym opracowywanie strategii, zarządzanie kryzysowe, relacje z mediami, digital communications i public affairs. Firma zatrudnia 36 konsultantów, oferując usługi na terytorium Polski, a za pośrednictwem Burson-Marsteller – praktycznie na całym świecie. Ryszard Solski jest trzykrotnym laureatem nagrody PRoton, a Solski Communications – laureatką Diamentu Forbesa 2016 za zbudowanie wartości firmy.

Burson-Marsteller, założony w 1953 r., jest wiodącą światową firmą public relations i komunikacji. Firma zapewnia klientom podejście strategiczne oraz realizację programów działania w pełnym zakresie usług public relations, public affairs, zarządzania wizerunkowego i kryzysowego, reklamy i strategii cyfrowych. Doskonale funkcjonująca sieć światowa firmy obejmuje 73 własne biura oraz 85 afiliowanych, które łącznie działają w 110 krajach na sześciu kontynentach. Burson-Marsteller jest częścią Young & Rubicam Group, spółki zależnej WPP (NASDAQ: WPPGY), wiodącej ogólnoświatowej sieci usług komunikacyjnych. Dodatkowe informacje są dostępne na bm.com.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

16 listopada 2017

Solski Communications sygnatariuszem Karty Różnorodności

czytaj

10 listopada 2017

Solski Communications ponownie z najlepszą dynamiką wzrostu działań PR

czytaj

27 czerwca 2017

Solski Communications czwartą agencją PR w Polsce

czytaj

23 maja 2017

Solski Communications w gronie 5 najlepszych agencji w regionie CEE

czytaj

30 stycznia 2017

Diament Forbesa dla Solski Burson-Marsteller

czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

07 grudnia 2016

Media społecznościowe i sporty olimpijskie

Burson-Marsteller, światowy lider w komunikacji strategicznej i public relations, wspólnie z TSE Consulting, agencją specjalizującą się w komunikacji sportowej, opublikowały pierwsze badanie „Media społecznościowe i sporty olimpijskie”, które daje...
czytaj

IV Kongres Różnorodności

czytaj

Spotkanie prasowe Bosch OptiMUM – Twoja PrzeWAGA w kuchni

czytaj

Otwarcie centrum przeładunkowego UPS w Mysłowicach

czytaj