Ryszard Solski, CEO i prezes agencji Solski CommunicationsTegoroczny świetny wynik jest przede wszystkim efektem rosnącej wrażliwości naszego społeczeństwa i jego coraz większej gotowości do świadczenia na szczytne cele oraz ogromnej popularności WOŚP. Oczywiście, bardzo ważne jest także odpowiednie rozpropagowanie dorocznych akcji, z pewnością telewizja jest najlepszym kanałem dotarcia, być może więc wsparcie akcji przez TVP zwiększyłoby zasięg akcji i wysokość zebranych środków. Odmowa udzielenia tego wsparcia z pewnością nie przysłużyła się wizerunkowi TVP, a jej tłumaczenie uważam za mocno naciągane. Działaniami stacji konkurencyjnej można tłumaczyć odmowę udziału w akcji komercyjnej, ale nie kampanii społecznej i to wspieranej przez miliony Polaków. Owsiak z pewnością po raz kolejny zyskał, a decydenci w telewizji publicznej okazali swoją małość.