Zbliżająca się dziesiąta rocznica naszej firmy to okazja do odświeżenia jej wizerunku – stąd nowa nazwa, ale także podniesienie standardu naszej siedziby. Od 5 marca 2018 r. pracujemy w nowym miejscu, przy pl. Stanisława Małachowskiego 2, w przepięknie odrestaurowanym budynku z XIX, znanym jako kamienica hr. Raczyńskiego, naprzeciw warszawskiej Zachęty. Ta nowa, prestiżowa lokalizacja dobrze oddaje naszą pozycję na rynku, a jednocześnie zapewnia nam doskonale warunki pracy. To, co się nie zmienia, to nasze przywiązanie do najwyższych standardów profesjonalnych i zaangażowanie, z jakim pracujemy dla naszych klientów.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

15 marca 2019

Solski Communications z najwyższą wiarygodnością biznesową

czytaj

06 lutego 2019

Solski Communications dla Nice

czytaj

04 lutego 2019

Solski Communications członkiem IAB

czytaj

10 grudnia 2018

Solski Communications nagrodzony przez Raytheon Company

czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową wśród światowych przywódców

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Wielki powrót SMYKA na Kruczą 50

czytaj

Kampania edukacyjna marki Colgate
„Polsko, uśmiechaj się”

czytaj

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach

czytaj