Mastercard przeznaczał 5 zł na WOŚP za wpis każdego użytkownika Twittera zawierający hashtag #MasterCardGrazWOSP opublikowany w dniu Finału. Zadaniem agencji było wsparcie realizacji celów komunikacyjnych Mastercard: wzrost włączający, innowacyjność, bezpieczeństwo, „bezcenne doświadczenia”. Celem było wzmocnienie skojarzenie Mastercard z rozwiązaniami cyfrowymi poprzez realizację projektu online, na Twitterze. Zadaniem agencji było również zwiększenie liczby pozytywnych wzmianek na temat Mastercard w mediach tradycyjnych i społecznościowych.

Agencja przygotowała i wysłała komunikaty prasowe informujące o akcji, zangażowała popularnego blogera finansowego jako ambasadora akcji. Zachęcaliśmy też blogerów i dziennikarzy do pisania na blogach i na Twitterze, a na stronie WOŚP i w materiałach TVP informowaliśmy na żywo o przebiegu akcji. Podczas finału WOŚP ustawiliśmy też Twitter wall z bieżącą informacją o stanie zbiórki. Cała akcja była też przez nas komunikowana na polskich i europejskich kontach twitterowych Mastercard, a także na kontach WOŚP i jej partnerów. Przez cały dzień finału zapewniliśmy też bieżącą obsługę fotograficzną i na bieżąco twitowaliśmy przebieg imprezy.

Dzięki 34,5 tys. użytkowników z całego świata tweetujących z hashtagiem akcji zakładana wartość donacji (150 tys. zł) została osiągnięta przed czasem. W sumie zarejestrowaliśmy i zweryfikowaliśmy – prawie prawie 160 tys. wszystkich tweetów, z których część ukazała się już po osiągnięciu zakładanego progu. Przez ponad godzinę hashtag utrzymywał się na najwyższej pozycji w trendach ogólnoświatowych, a numerem 1 w Polsce był przez cały dzień finału.