2017
Styczeń

Solski BM został pierwszą agencją PR – laureatką dorocznej nagrody Diamenty Forbesa, za powiększenie wartości firmy w latach 2013-2015 o 74%

2016
Grudzień

W dorocznym konkursie Złotych Spinaczy, Solski BM wraz z firmą Roca Polska i Fabric Studio otrzymał Srebrnego Spinacza za projekt „Akademia Roca – łazienka dostępna”.

Październik

W dorocznym rankingu działających w Polsce agencji PR, miesięcznik PRESS sklasyfikował Solski BM na 1. miejscu pod względem tempa wzrostu obrotów i przychodów z wynagrodzeń (fee income) w r. 2015.

Czerwiec

Po zbadaniu naszych wyników finansowych za 2015 r. międzynarodowa wywiadownia gospodarcza Dun and Bradstreet ponownie przyznała namCertyfikat Wiarygodności Biznesowej za najwyższą ocenę stabilności finansowej

2015
Czerwiec

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej od Dun and Bradstreet za wyniki 2014 r.

2014
Czerwiec

Ryszard Solski zwyciężył w dorocznym konkursie PRoton w kategorii „Najlepsza osoba/zespół w agencji PR”. Od pierwszej edycji konkursu w 2006 r. Ryszard wygrał głosowanie trzykrotnie: 2008, 2011 i 2014.

Czerwiec

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej od Dun and Bradstreet za wyniki 2013 r.

2013
Maj

Certificate of Excellence SABRE Awards za kampanię PR i PA promującą szczepienia przeciw grypie

2012
Czerwiec

W wyniku glosowania branży w konkursie Impactor zdobyliśmy tytuł Agencji PR Roku

Maj

Certyfikat Wiarygodności Biznesowej od Dun and Bradstreet za wyniki 2011

2011
Czerwiec

Ryszard Solski zwyciężył w dorocznym konkursie PRoton w kategorii „Najlepsza osoba/zespół w agencji PR”

Marzec

Zajęliśmy drugie miejsce w dorocznym konkursie Impactor na agencję Public Relations roku.

2010
Grudzień

W wyniku głosowania branży w dorocznym konkursie Impactor po raz drugi z rzędu znaleźliśmy się w gronie trzech najbardziej podziwianych agencji Public Relations roku.

Luty

Ryszard Solski został wyróżniony przez miesięcznik Home & Market tytułem „Menedżera Roku”. Redakcja przyznała tytuł 21 osobom, które osiągnęły szczególne efekty w zarządzaniu firmami w wybranych branżach.

2009
Listopad

Nagroda Złotego Spinacza za najlepszą kampanię w dziedzinie PR produktowego 2009 (marka Burger King)

Czerwiec

Ryszard Solski został ponownie finalistą dorocznego konkursu branży PR, PRoton 2009, zdobywając drugą pod względem wielkości liczbę głosów członków Akademii PRotonów.

Kwiecień

Kampania „Tygodnia Herbaty” zorganizowana przy naszym wsparciu przez Gourmet Foods i markę Dilmah znalazła się w finale międzynarodowego konkursu na najlepsze kampanie PR – SABRE Awards.

Luty

W dorocznym konkursie branży marketingowej Impactor, Solski Burson-Marsteller został uznany za jedną z trzech najbardziej podziwianych firm PR w Polsce.

2008
Czerwiec

Ryszard Solski zwyciężył w dorocznym konkursie PRoton w kategorii „Najlepsza osoba/zespół w agencji PR”