Nasza sieć

Solski Communications jest wyłącznym przedstawicielem na Polskę światowej sieci Burson-Marsteller. Burson-Marsteller to globalna firma public relations, której sieć liczy 73 własne oddziały oraz 85 firm stowarzyszonych, łącznie działające w 110 krajach świata.

Burson-Marsteller na świecie

Korzenie założonej w 1953 r. firmy Burson-Marsteller sięgają 1946 r., kiedy to Harold Burson spotkał się na śniadaniu w Nowym Jorku z Billem Marstellerem i postanowili zająć się wspólnie profesjonalną komunikacją. W 1961 powstał pierwszy europejski oddział firmy – w Genewie. W latach 80-tych firma miała już biura w całej Europie Zachodniej, prowadziła też działania na Bliskim Wschodzie i rynkach wschodzących. Do 1983 roku Burson-Marsteller stał się największą firmą public relations na świecie.

Burson-Marsteller wchodzi w skład WPP (NASDAQ: WPPGY), jednej z czołowych światowych sieci usług komunikacyjnych i jest częścią Young & Rubicam Group, z którą wspólnie obsługuje kilka z najsilniejszych marek globalnych.

Firma Burson-Marsteller była jedną z pierwszych agencji, które rozszerzyły działania dla klientów o kampanie w Internecie i w mediach społecznościowych. Jej działania w obszarze komunikacji kryzysowej nadal wyznaczają standardy w branży. Przy opracowywaniu strategii i realizacji kampanii komunikacyjnych. Burson-Marsteller stosuje koncepcję Komunikacji Opartej na Dowodach (Evidence Based Communications), dzięki czemu jest w stanie zapewnić klientom oczekiwane wyniki. Ponadto jej produkty są najlepsze w swojej klasie i przynoszą klientom najlepsze efekty.

W 2011 r. Burson-Marsteller był oficjalnym doradcą do spraw komunikacji i Public Affairs Prezydencji Polski w Radzie Europejskiej.