Solski Communications wywodzi się z agencji Solski PR założonej w kwietniu 2008 r. przez Ryszarda Solskiego – jednego z najbardziej doświadczonych i poważanych specjalistów PR, wcześniej, przez wiele lat zarządzającego największą wówczas agencją PR w Polsce.

W wyniku stowarzyszenia się ze światową agencją Burson-Marsteller, do roku 2016 używaliśmy nazwy Solski Burson-Marsteller, a następnie zmieniliśmy nazwę na Solski Communications Sp. z o.o., jednocześnie wprowadzając nazwę uzupełniającą „A Burson-Marsteller Exclusive Affiliate”.

Solski Communications oferuje swoim klientom szeroką gamę tradycyjnych i nietradycyjnych usług komunikacyjnych, w tym budowę strategii komunikacji i ich realizację, budowę i zarządzanie reputacją, inicjowanie i prowadzenie relacji z mediami tradycyjnymi i społecznościowymi, doradztwo komunikacyjne, przygotowanie do trudnych sytuacji (issue management) i zarządzanie komunikacją kryzysową, prowadzenie szkoleń mediowych i kryzysowych, ponadto doradztwo i działania w zakresie Corporate Social Responsibility i Community Relations. Solski Communications oferuje także usługi Public Affairs, jednakże z wyłączeniem lobbingu legislacyjnego.

Solski Communications jest jedną z najmłodszych i zarazem najszybciej rozwijających się firm w Polsce. W 2009 r. branżowe czasopismo PRESS w rankingu opartym na wynikach sprzedaży sytuowało nas na 33. miejscu w Polsce, a w 2016 r. – na 7. W rankingu Związku Firm PR z 2016 r. opartego na wielkości wynagrodzeń (fee income) zajęliśmy 7. miejsce.

Obecnie zespół Solski Communications liczy ok. 40 osób.

Wyrazem uznania dla poziomu naszych usług i wyników są m.in. tytuł Agencji PR Roku, nagrody w konkursach polskich takich jak Złote Spinacze, czy Protony, a także międzynarodowych takich jak SABRE Awards. Z kolei dowodem doskonałego zarządzania i stabilności finansowej są Certyfikaty Wiarygodności Biznesowej przyznane nam przez międzynarodową wywiadownię gospodarcze Bisnode/Dun & Bradstreet.