mBank powierzył agencji Solski Communications wsparcie i strategiczne doradztwo komunikacyjne na rynku polskim oraz koordynowanie obsługi PR dla oddziałów zagranicznych banku w Czechach i na Słowacji.

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się instytucji finansowych w Polsce, od 1992 r. notowaną na GPW. W Czechach i na Słowacji mBank obecny jest od 2007 roku.

Partnerami Solski Communications są agencje Stance Communications w Czechach i Supreme Communication na Słowacji. W każdym z trzech krajów wsparcie agencji będzie obejmować współpracę z mediami i strategiczne doradztwo komunikacyjne. Pracę całego zespołu agencyjnego będzie koordynował Michał Miłowski, Manager w Solski Communications.

– W nowym modelu obsługi PR będziemy myśleć globalnie i działać lokalnie. Na każdym z rynków bank ma osobną strategię, nie zmieniają się jednak kluczowe elementy wizerunku i oferty. Dzięki ścisłej współpracy trzech agencji, zwiększymy skuteczność i spójność naszych działań komunikacyjnych – mówi Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy Grupy mBanku.

Wyboru agencji dokonano w wyniku przeprowadzonego konkursu ofert. Współpraca rozpoczęła się w czerwcu.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

08 sierpnia 2019

City Talks wybiera Solski Communications

czytaj

08 lipca 2019

Solski Communications dla Barracuda

czytaj

21 maja 2019

Solski Communications dla IFS

czytaj

16 maja 2019

Solski Communications z dobrymi wynikami 2018

czytaj

11 kwietnia 2019

Solski Communications wśród nominowanych do EMEA SABRE Awards 2019

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Czerwiec pod znakiem konferencji prasowych Mastercard

czytaj

Dziennikarze i blogerzy w fabryce lodów Grycan

czytaj

Otwarcie lodziarnio-kawiarni Grycan we Wrocławiu

czytaj