mBank powierzył agencji Solski Communications wsparcie i strategiczne doradztwo komunikacyjne na rynku polskim oraz koordynowanie obsługi PR dla oddziałów zagranicznych banku w Czechach i na Słowacji.

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się instytucji finansowych w Polsce, od 1992 r. notowaną na GPW. W Czechach i na Słowacji mBank obecny jest od 2007 roku.

Partnerami Solski Communications są agencje Stance Communications w Czechach i Supreme Communication na Słowacji. W każdym z trzech krajów wsparcie agencji będzie obejmować współpracę z mediami i strategiczne doradztwo komunikacyjne. Pracę całego zespołu agencyjnego będzie koordynował Michał Miłowski, Manager w Solski Communications.

– W nowym modelu obsługi PR będziemy myśleć globalnie i działać lokalnie. Na każdym z rynków bank ma osobną strategię, nie zmieniają się jednak kluczowe elementy wizerunku i oferty. Dzięki ścisłej współpracy trzech agencji, zwiększymy skuteczność i spójność naszych działań komunikacyjnych – mówi Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy Grupy mBanku.

Wyboru agencji dokonano w wyniku przeprowadzonego konkursu ofert. Współpraca rozpoczęła się w czerwcu.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

21 maja 2019

Solski Communications dla IFS

czytaj

16 maja 2019

Solski Communications z dobrymi wynikami 2018

czytaj

11 kwietnia 2019

Solski Communications wśród nominowanych do EMEA SABRE Awards 2019

czytaj

15 marca 2019

Solski Communications z najwyższą wiarygodnością biznesową

czytaj

06 lutego 2019

Solski Communications dla Nice

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Dziennikarze i blogerzy w fabryce lodów Grycan

czytaj

Otwarcie lodziarnio-kawiarni Grycan we Wrocławiu

czytaj

„More than Italian” – premiera kampanii marki LAVAZZA

czytaj