mBank powierzył agencji Solski Communications wsparcie i strategiczne doradztwo komunikacyjne na rynku polskim oraz koordynowanie obsługi PR dla oddziałów zagranicznych banku w Czechach i na Słowacji.

mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Był pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznacza kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jest jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się instytucji finansowych w Polsce, od 1992 r. notowaną na GPW. W Czechach i na Słowacji mBank obecny jest od 2007 roku.

Partnerami Solski Communications są agencje Stance Communications w Czechach i Supreme Communication na Słowacji. W każdym z trzech krajów wsparcie agencji będzie obejmować współpracę z mediami i strategiczne doradztwo komunikacyjne. Pracę całego zespołu agencyjnego będzie koordynował Michał Miłowski, Manager w Solski Communications.

– W nowym modelu obsługi PR będziemy myśleć globalnie i działać lokalnie. Na każdym z rynków bank ma osobną strategię, nie zmieniają się jednak kluczowe elementy wizerunku i oferty. Dzięki ścisłej współpracy trzech agencji, zwiększymy skuteczność i spójność naszych działań komunikacyjnych – mówi Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy Grupy mBanku.

Wyboru agencji dokonano w wyniku przeprowadzonego konkursu ofert. Współpraca rozpoczęła się w czerwcu.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

02 października 2019

Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów

czytaj

25 września 2019

Warsaw Business Journal: Solski Communications ponownie w czołówce agencji PR

czytaj

09 września 2019

Dobre wyniki Solski Communications w 2018 r. – ranking czasopisma PRESS

czytaj

08 sierpnia 2019

City Talks wybiera Solski Communications

czytaj

08 lipca 2019

Solski Communications dla Barracuda

czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową ...

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie Nowy Jork, 4 grudnia 2018 – Najczęściej...
czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj

Czerwiec pod znakiem konferencji prasowych Mastercard

czytaj