W związku ze zbliżającym się zakończeniem kilkumiesięcznego remontu i planowanym dołączeniem do prestiżowej grupy Luxury Collection warszawski Hotel Bristol powierzył Solski BM zadanie wspierania go w działaniach komunikacyjnych.
Trwający od maja generalny remont obejmuje renowację wszystkich 205 pokoi i apartamentów, Baru Kolumnowego, restauracji Marconi, basenu i strefy fitness. Gruntownej przebudowie ulegnie lobby, a recepcja zostanie przeniesiona do jej historycznego miejsca z 1901 r. Zostanie także otwarta nowa winiarnia adVINture. Łączna wartość inwestycji zaplanowanych na rok 2012 wynosi 50 mln złotych.
Wraz z zakończeniem remontu w styczniu, hotel powróci do tradycyjnej nazwy Hotel Bristol i znajdzie się w gronie najbardziej eleganckich hoteli sieci Starwood – Luxury Collection Hotels & Resorts.
Zadania Solski BM obejmują strategiczne doradztwo komunikacyjne, audyt istniejących materiałów, wsparcie w komunikacji mediowej, marketingowej, sponsoringu kulturalnym, a także w komunikacji online, w tym w mediach społecznościowych.
07 września 2023
28 czerwca 2023
03 października 2023
28 czerwca 2023
06 czerwca 2023