Dwie praktyki z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, zrealizowane przez agencję Solski Communications, zostały włączone do „Raportu Odpowiedzialny Biznes w Polsce. Dobre Praktyki 2017”.

Raport opublikowany 12 kwietnia przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu to największy krajowy przegląd działań społecznie odpowiedzialnego biznesu w roku 2017. Tegoroczna, 16. edycja, opisuje rekordową liczbę 1190 praktyk, tradycyjnie pogrupowanych w 7 obszarów, opisanych przez normę ISO 26000: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki z zakresu pracy, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej.

FOB uwzględnił w raporcie dwa projekty CSR agencji Solski Communications. Pierwszy z nich to wolontariat pracowniczy 1 week 4 kids – wolontariusze w konkretnym tygodniu roku organizują dla dzieci i młodzieży z dwu warszawskich szkół specjalnych wizyty w placówkach kultury i nauki, towarzyszą im i goszczą w siedzibie agencji. Drugi projekt polega na pomocy w zorganizowaniu aukcji charytatywnej prac malarskich uczniów i absolwentów jednej z tych szkół. Dochód z aukcji – ponad 10 tysięcy złotych – został przeznaczony na dalsze prowadzenie koła malarskiego w placówce. Warto dodać, że te działania były realizowane nie po raz pierwszy.

Solski Communications w codziennej działalności przyczynia się do promowania różnorodności i włączania społecznego w biznesie i życiu społecznym. Od wielu lat pro bono wspiera inicjatywy Stowarzyszenia „Bardziej Kochani”, które działa na rzecz osób z zespołem Downa i ich rodzin. Od listopada 2017 roku jest sygnatariuszem Karty Różnorodności.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

15 marca 2019

Solski Communications z najwyższą wiarygodnością biznesową

czytaj

06 lutego 2019

Solski Communications dla Nice

czytaj

04 lutego 2019

Solski Communications członkiem IAB

czytaj

10 grudnia 2018

Solski Communications nagrodzony przez Raytheon Company

czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową wśród światowych przywódców

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Wielki powrót SMYKA na Kruczą 50

czytaj

Kampania edukacyjna marki Colgate
„Polsko, uśmiechaj się”

czytaj

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach

czytaj