Dwumiesięcznik PRESS opublikował we wrześniowym numerze doroczny ranking agencji PR. Ranking jest oparty na wynikach finansowych roku 2018, które PRESS weryfikował w sądach rejestrowych.

Wg tych danych, Solski Communications po raz kolejny uzyskała dobre wyniki, umacniając swoją pozycję w ścisłej czołówce firm PR.

Wzrost fee income do 7,847 mln zł usytuował naszą agencję na 5. miejscu, co oznacza awans o 1 pozycję, zaś wzrost zysku netto do 1,321 mln zł – na 3 miejscu, co oznacza awans aż o 5 pozycji.

Solski Communications koncentruje się na doradztwie, usługach PR i Public Affairs i nie prowadzi działań komunikacji marketingowej, ani działań poza Polską – które generują wysokie obroty. Mimo to, obroty w wys. 10,246 mln dały nam wysokie, 9. miejsce, co oznacza awans aż o 3 miejsca.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

02 października 2019

Solski Communications agencją PR najwyżej ocenianą przez klientów

czytaj

25 września 2019

Warsaw Business Journal: Solski Communications ponownie w czołówce agencji PR

czytaj

08 sierpnia 2019

City Talks wybiera Solski Communications

czytaj

08 lipca 2019

Solski Communications dla Barracuda

czytaj

10 czerwca 2019

mBank powierzył Solski Communications koordynację działań PR na trzech rynkach

czytaj

10 stycznia 2020

Przewodnik Po Social Media w Polsce

„Przewodnik Po Social Media w Polsce” jest efektem prac Grupy Roboczej Social Media działającej w strukturach IAB Polska, którego członkiem jest Solski Communications. Opracowanie stanowi próbę systematyzowania wiedzy na...
czytaj

04 grudnia 2018

Instagram jest najszybciej rozwijającą się siecią społecznościową ...

Badanie BCW pokazuje, że 92 głowy państw, 48 szefów rządu oraz 36 ministrów spraw zagranicznych na świecie ma osobiste konto na Instagramie Nowy Jork, 4 grudnia 2018 – Najczęściej...
czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

Nowe trasy i rozwój Ryanaira w Polsce – konferencja prasowa

czytaj

Grycan Vegan – premiera wegańskich lodów marki Grycan

czytaj

Czerwiec pod znakiem konferencji prasowych Mastercard

czytaj