Burson-Marsteller, czołowa międzynarodowa firma specjalizująca się w komunikacji strategicznej i public relations, poinformowała dziś, że Kevin Bell został mianowany na stanowisko Globalnego Prezesa ze skutkiem natychmiastowym. Od rozpoczęcia pracy w londyńskim oddziale Burson-Marsteller w 2014 roku Bell był Przewodniczącym Globalnej Praktyki Public Affairs. W nowej roli Bell będzie bezpośrednio podlegał Donowi Baerowi, Globalnemu Przewodniczącemu i Dyrektorowi Generalnemu firmy Burson-Marsteller. Wspólnie z Baerem i innymi dyrektorami wysokiego szczebla będzie zarządzał działalnością we wszystkich regionach i grupach praktyk, aby stymulować rozwój w skali całej firmy. Będzie to obejmować dalsze rozbudowywanie usług komunikacji strategicznej dla klientów, a także rozwijanie zintegrowanej, specjalistycznej wiedzy w zakresie komunikacji. Bell będzie pracował w międzynarodowej centrali firmy w Nowym Jorku.

„Kevin Bell to światowej klasy specjalista komunikacyjny obdarzony wnikliwością i dużymi zdolnościami przywódczymi, które pomogą firmie osiągnąć jeszcze większą doskonałość i przyspieszyć wzrost – powiedział Baer. – Jego klienci i koledzy wiedzą, że jest zaufanym doradcą, rozważnym opiekunem talentów i wyjątkowo skutecznym menedżerem, który wykorzysta wszystkie swoje umiejętności, aby zapewnić nam dalsze sukcesy w szybko zmieniającym się sektorze komunikacyjnym”.

W ciągu minionych 25 lat Bell doradzał klientom z wielu branż we wszystkich regionach świata i wspierał niektóre z czołowych światowych firm, takich jak Aviva, BG, Procter & Gamble i Tata Consultancy Services. Był również doradcą kilku wysokich rangą polityków Partii Konserwatywnej w Wielkiej Brytanii – niektórzy z nich są obecnie ministrami rządu – i konsultantem wielu szefów resortów oraz parlamentarzystów w Europie, Północnej Afryce i Azji. Zanim dołączył do firmy Burson-Marsteller, był Przewodniczącym Zarządu firmy konsultingowej Maitland Political, gdzie prowadził Praktykę Public Affairs i pracował na rzecz takich klientów, jak Grupa Fleurette, NATS oraz Spire Healthcare. Wcześniej pełnił funkcję Regionalnego Prezesa na Wielką Brytanię, Afrykę i Bliski Wschód w firmie FleishmanHillard, gdzie wspierał takich klientów, jak British Airways i Scottish Power. Zarządzał globalną kampanią inwestycyjną rządu Egiptu i doradzał Departamentowi Rozwoju Gospodarczego w Abu Dhabi. Bell jest członkiem zarządu Institute of Economic Affairs. Otrzymał liczne nagrody PRWeek Awards i tytuł Outstanding Contributor w konkursie Public Affairs News Awards w 2011 roku.

„Jestem podekscytowany perspektywą pogłębienia współpracy z Donem i innymi pracownikami Burson-Marsteller, która pomoże wzmocnić czołową pozycję firmy w dziedzinie obsługi klienta, innowacyjności i rozwoju talentów – powiedział Bell. – Wspólnie będziemy stymulować rozwój Burson-Marsteller jako lidera w łączeniu strategicznego doradztwa światowej klasy z nowoczesną, kreatywną, zintegrowaną komunikacją, aby rozwiązywać najważniejsze problemy komunikacyjne naszych klientów. Od 63 lat należymy do grona najlepszych firm public relations na świecie, a fundamentem tego niezwykłego sukcesu jest zatrudnianie jednych z najbystrzejszych ludzi w branży. Będę dbał o bieżący rozwój naszych talentów, najważniejszego kapitału, jaki możemy zaoferować klientom”.

# # #

O Burson-Marsteller
Burson-Marsteller (rok założenia 1953) to wiodąca światowa firma z obszaru komunikacji i public relations. Zapewnia klientom strategiczne podejście i realizację działań w pełnym zakresie public relations, public affairs, zarządzania wizerunkiem, komunikacją kryzysową, reklamą i strategiami online. Światowa sieć firmy składa się z 73 biur własnych i 85 afiliowanych, łącznie działających w 110 krajach na sześciu kontynentach. Burson-Marsteller jest częścią grupy Young&Rubicam należącej do WPP (NASDAQ: WPPGY), światowego lidera w usługach komunikacyjnych. Więcej informacji: www.burson-marsteller.com.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

21 czerwca 2018

Ryszard Solski otrzymał kolejny Diament Forbesa dla Solski Communications

czytaj

21 maja 2018

Solski Communications dla Avaya

czytaj

16 kwietnia 2018

Solski Communications dla Cubic Global Defense

czytaj

13 kwietnia 2018

FOB wyróżnia dobre praktyki Solski Communications

czytaj

04 kwietnia 2018

Solski Communications dla Fundacji Polska Bezgotówkowa

czytaj

01 grudnia 2017

ONZ, UNICEF i Światowe Forum Ekonomiczne najpopularniejszymi ...

Nowe badanie firmy Burson-Marsteller z cyklu Twiplomacy wskazuje, że organizacje międzynarodowe w coraz większym stopniu wykorzystują media społecznościowe do budowania relacji z otoczeniem. Dwa najwyższe miejsca na podium zajęły...
czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

Kampania edukacyjna marki Colgate
„Polsko, uśmiechaj się”

czytaj

Mastercard z blogerami na trzech kontynentach

czytaj

Solski Communications dla Dni Belgijskich 2017

czytaj