Burson-Marsteller, czołowa międzynarodowa firma specjalizująca się w komunikacji strategicznej i public relations, poinformowała dziś, że Kevin Bell został mianowany na stanowisko Globalnego Prezesa ze skutkiem natychmiastowym. Od rozpoczęcia pracy w londyńskim oddziale Burson-Marsteller w 2014 roku Bell był Przewodniczącym Globalnej Praktyki Public Affairs. W nowej roli Bell będzie bezpośrednio podlegał Donowi Baerowi, Globalnemu Przewodniczącemu i Dyrektorowi Generalnemu firmy Burson-Marsteller. Wspólnie z Baerem i innymi dyrektorami wysokiego szczebla będzie zarządzał działalnością we wszystkich regionach i grupach praktyk, aby stymulować rozwój w skali całej firmy. Będzie to obejmować dalsze rozbudowywanie usług komunikacji strategicznej dla klientów, a także rozwijanie zintegrowanej, specjalistycznej wiedzy w zakresie komunikacji. Bell będzie pracował w międzynarodowej centrali firmy w Nowym Jorku.

„Kevin Bell to światowej klasy specjalista komunikacyjny obdarzony wnikliwością i dużymi zdolnościami przywódczymi, które pomogą firmie osiągnąć jeszcze większą doskonałość i przyspieszyć wzrost – powiedział Baer. – Jego klienci i koledzy wiedzą, że jest zaufanym doradcą, rozważnym opiekunem talentów i wyjątkowo skutecznym menedżerem, który wykorzysta wszystkie swoje umiejętności, aby zapewnić nam dalsze sukcesy w szybko zmieniającym się sektorze komunikacyjnym”.

W ciągu minionych 25 lat Bell doradzał klientom z wielu branż we wszystkich regionach świata i wspierał niektóre z czołowych światowych firm, takich jak Aviva, BG, Procter & Gamble i Tata Consultancy Services. Był również doradcą kilku wysokich rangą polityków Partii Konserwatywnej w Wielkiej Brytanii – niektórzy z nich są obecnie ministrami rządu – i konsultantem wielu szefów resortów oraz parlamentarzystów w Europie, Północnej Afryce i Azji. Zanim dołączył do firmy Burson-Marsteller, był Przewodniczącym Zarządu firmy konsultingowej Maitland Political, gdzie prowadził Praktykę Public Affairs i pracował na rzecz takich klientów, jak Grupa Fleurette, NATS oraz Spire Healthcare. Wcześniej pełnił funkcję Regionalnego Prezesa na Wielką Brytanię, Afrykę i Bliski Wschód w firmie FleishmanHillard, gdzie wspierał takich klientów, jak British Airways i Scottish Power. Zarządzał globalną kampanią inwestycyjną rządu Egiptu i doradzał Departamentowi Rozwoju Gospodarczego w Abu Dhabi. Bell jest członkiem zarządu Institute of Economic Affairs. Otrzymał liczne nagrody PRWeek Awards i tytuł Outstanding Contributor w konkursie Public Affairs News Awards w 2011 roku.

„Jestem podekscytowany perspektywą pogłębienia współpracy z Donem i innymi pracownikami Burson-Marsteller, która pomoże wzmocnić czołową pozycję firmy w dziedzinie obsługi klienta, innowacyjności i rozwoju talentów – powiedział Bell. – Wspólnie będziemy stymulować rozwój Burson-Marsteller jako lidera w łączeniu strategicznego doradztwa światowej klasy z nowoczesną, kreatywną, zintegrowaną komunikacją, aby rozwiązywać najważniejsze problemy komunikacyjne naszych klientów. Od 63 lat należymy do grona najlepszych firm public relations na świecie, a fundamentem tego niezwykłego sukcesu jest zatrudnianie jednych z najbystrzejszych ludzi w branży. Będę dbał o bieżący rozwój naszych talentów, najważniejszego kapitału, jaki możemy zaoferować klientom”.

# # #

O Burson-Marsteller
Burson-Marsteller (rok założenia 1953) to wiodąca światowa firma z obszaru komunikacji i public relations. Zapewnia klientom strategiczne podejście i realizację działań w pełnym zakresie public relations, public affairs, zarządzania wizerunkiem, komunikacją kryzysową, reklamą i strategiami online. Światowa sieć firmy składa się z 73 biur własnych i 85 afiliowanych, łącznie działających w 110 krajach na sześciu kontynentach. Burson-Marsteller jest częścią grupy Young&Rubicam należącej do WPP (NASDAQ: WPPGY), światowego lidera w usługach komunikacyjnych. Więcej informacji: www.burson-marsteller.com.

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

16 listopada 2017

Solski Communications sygnatariuszem Karty Różnorodności

czytaj

10 listopada 2017

Solski Communications ponownie z najlepszą dynamiką wzrostu działań PR

czytaj

27 czerwca 2017

Solski Communications czwartą agencją PR w Polsce

czytaj

23 maja 2017

Solski Communications w gronie 5 najlepszych agencji w regionie CEE

czytaj

06 marca 2017

Solski BM zmienia nazwę na Solski Communications

czytaj

12 kwietnia 2017

Premier Indii Narendra Modi obejmuje pozycję lidera ...

Wyniki badania Burson-Marsteller wskazują, że 73 głowy państw, 38 szefów rządów i 28 ministrów spraw zagranicznych ma osobiste profile na Instagramie. Nowy Jork, 12 kwietnia 2017 – Premier Indii...
czytaj

21 lutego 2017

Premier Indii, Narendra Modi najpopularniejszym na świecie ...

NOWY JORK, 21 lutego 2017 – Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie...
czytaj

07 grudnia 2016

Media społecznościowe i sporty olimpijskie

Burson-Marsteller, światowy lider w komunikacji strategicznej i public relations, wspólnie z TSE Consulting, agencją specjalizującą się w komunikacji sportowej, opublikowały pierwsze badanie „Media społecznościowe i sporty olimpijskie”, które daje...
czytaj

IV Kongres Różnorodności

czytaj

Spotkanie prasowe Bosch OptiMUM – Twoja PrzeWAGA w kuchni

czytaj

Otwarcie centrum przeładunkowego UPS w Mysłowicach

czytaj