Ambasada Królestwa Norwegii w Polsce wybrała Solski Burson-Marsteller na swojego partnera w obszarze public relations.

Solski Burson-Marsteller zapewni Ambasadzie strategiczne doradztwo komunikacyjne, w zakresie public affairs i w kontaktach z mediami do końca 2012 roku.

Działania agencji będą wspierały pracę Ambasady na rzecz promowania grantów Norwegii dla Polski: Norway Grants i EEA Grants, które Norwegia zapewnia Polsce w takich obszarach, jak energia, ochrona środowiska i zmiany klimatyczne, badania i stypendia, społeczeństwo obywatelskie, ochrona zdrowia i problemy dzieci, równouprawnienie płci, sprawiedliwość i dziedzictwo kulturowe. Polska jest największym beneficjentem tych grantów: w ostatnich 5 latach otrzymała granty na łączną sumę 558 mln euro, a w kolejnych 5 latach suma ta wyniesie 578 mln euro.

Podkreśleniem ścisłych stosunków dwustronnych między Polską i Norwegią będzie zbliżająca się wizyta w Polsce Ich Wysokości Króla i Królowej Norwegii w Polsce w dniach 9-11 maja 2012 r. Ich Wysokościom będą towarzyszyli ministrowie Rządu Królestwa Norwegii i delegacja biznesowa

wiadomości

więcej

raporty

więcej

działania

więcej

18 grudnia 2023

Kampania Mastercard „Gdzie zamieszkać” z kolejnymi nagrodami

czytaj

18 września 2023

AstraZeneca wybiera Solski Communications

czytaj

07 września 2023

Solski Communications po raz kolejny z najwyższymi ocenami satysfakcji klientów

czytaj

21 sierpnia 2023

Solski Communications z kolejnym projektem dla Develey

czytaj

28 czerwca 2023

Cannes: Tytanowy Lew dla kampanii Mastercard z udziałem Solski Communications

czytaj

03 października 2023

Poradnik IAB „AI w social media” z ...

Jak AI wpływa na pracę PR-owców i marketerów? Jakie narzędzia przydadzą się w działaniach kreatywnych, monitoringu i analizie? Na jakie zawiłości prawne należy zwracać uwagę, pracując ze sztuczną inteligencją?...
czytaj

28 czerwca 2023

„Przewodnik po Social Media w Polsce” i ...

W czerwcu światło dzienne ujrzały dwa eksperckie opracowania poświęcone mediom społecznościowym, w których przygotowaniu brali udział konsultanci naszej agencji. Raport „Social Media 2023” to pierwsza kompleksowa analiza statystyczna mediów...
czytaj

06 czerwca 2023

Raport Strategiczny IAB – Sabina Figarska o ...

Digital PR? Pewny kierunek w niepewnych czasach! Tak najkrócej można podsumować wnioski dotyczące perspektyw rozwoju branży PR, ujęte w opublikowanym właśnie najnowszym Raporcie Strategicznym IAB Polska: Internet 2022/2023. W...
czytaj

Solski Communications wspiera profilaktykę raka piersi z marką Gliss

czytaj

„Matematyka na zielono” – wspieramy działania edukacyjne mFundacji

czytaj

Agencja Solski Communications wsparła Mastercard podczas konferencji Impact CEE ’22

czytaj